לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

הארוקון!!!


כהרגלי בקודש אני מעדכנת פעם בחודש, כדי שלא יהיה פה חודש שלא הייתה לי נוכחות בבלוג. אז אני באמת אדע שאין לו שימוש יותר.
על במת האינטרנט אני מפרסמן את ההארוקון, אז בואו!

לפני שאמשיך - קטע על היום:
הייתי באופקים. חור לא נורמאלי. וכולם שם דוסים. בנסיעה הלוך דוסים מסריחים ניסו להכריח אותי לשבת מאחורה אבל מאחר והייתי הראשונה שתפסה מקום על האוטובוס פשוט נשארתי במושב הכי קדמי. בנסיעה חזרה כבר ישבו גברים דוסים מקדימה ולא נתנו לי לשבת. המגעילים האלה מעדיפים שמישהי תקיא להם באוטובוס במקום לפנות קצת מקום. איפה פיקוח נפש איפה?! זין על הדוסים האלה, נשבר לי מהם כבר לגמרי. והאוטובוס זה רק דוגמה אחת לכפייה הדתית. אתם יודעים למה אחוז תאונות הדרכים של הנוער כל כך גבוה? כי אין תחבורה ציבורית בשישי בערב! צעירים שותים, מחליטים לנהוג - ואפילו אם לא, מספיק שהם עייפים, או שנהג שיכור אחר פוגע בהם - ונגמר העניין! תחבורה ציבורית בשבת הייתה רק מורידה מספר תאונות דרכים אבל במדינה שלנו צריך להתחשב בדוסים לא? פעם הבאה אני מצביעה למרץ וזין על כולם... ממילא עוד חודשיים שוב בחירות...
התעצבנתי עליהם, התחשק לי לעשות כל כך הרבה דברים מגעילים ולהלן דוגמאות:

תרחיש 1:
"הלו גברת, פה גברים יושבים מקדימה, נשים מאחורה!"
"אני מקיאה בנסיעות, אני חייבת לשבת מקדימה..."
"יש תקנות!"
"אתה מעדיף שיהיה לך לא נעים בעיניים או באף? תחליט אתה באיזה חוש לקלוט אותי..."
את זה כמעט שבאמת אמרתי...

תרחיש 2:
"הלו גברת, פה גברים יושבים מקדימה, נשים מאחורה!"
"אני מקיאה בנסיעות, אני חייבת לשבת מקדימה..."
"יש תקנות!"
*בקול גברי* "אני לא ממש בת, לפחות עדיין לא, אתה יודע, זה הרבה תהליכים מסובכים..."
אלון אמר שאם הייתי אומרת את זה היו סוקלים אותי באבנים ומשליכים את מה שיישאר ממני לכביש...

תרחיש 3:
"הלו גברת, פה גברים יושבים מקדימה, נשים מאחורה!"
"אני מקיאה בנסיעות, אני חייבת לשבת מקדימה..."
"יש תקנות!"
"בואעעעעעעעעעעעעעעעע!"
לרוע המזל אני לא יודעת להקיא בתזמון, דווקא הייתי שמחה לעשות לאחד מהם את זה...

ידידה שלי ואני צחקנו על תשובות אפשריות לדוס שמנסה להחזיר אותי בתשובה:
1. אני הייתי מתה לחזור בתשובה, אבל חזיר זה פשוט טעים מדי (הערה - אני צמחונית ומעולם לא טעמתי חזיר - זה פשוט מצחיק).
2. אתה צודק ב-100% אבל אני חייבת טלוויזיה בשישי בערב - לא יכולה בלי...
3. אני מסכימה עם כל מילה שלך, אבל שחור זה פשוט לא הצבע שלי... סורי...
4. הייתי חוזרת בתשובה בשמחה - אבל פשוט יש לי כל כך הרבה שאלות...

בקצרה על אופקים, זה חור אבל יש בו כמה דברים יעילים כמו חנות של שוקולדים רוסיים טעימים לאללה, וחנות עודפים של פוקס. ב-30 ש"ח קניתי לי חולצת סטרפלס מגניבה :). חוץ מזה אני לא רוצה להגיע לשם יותר בחיים, ומעדיפה באופן אישי שישבצו שם מישהי אחרת שאשכרה רוצה להיות שם...
אני רוצה טירת כרמל, או טבריה, או בית שמש, וזין אם יתנו לי משהו אחר! המפפ!

ובחזרה לציוויליזציה: ההארוקון!
אני אהיה שם בצורה הזו, ככה שתדעו איך למצוא אותי (אם מישהו עוד מגיע לפה בכלל... משום מה יש לי הרגשה שכבר יותר ממשלוש שנים אני מדברת אל עצמי...).
חוץ מזה, גם היא תהיה שם, אז מי שקורא אותה ונהנה יוכל בטח גם לפגוש אותה...
אני ממש מקווה שיהיה כיף! כבר הרבה זמן שחיכיתי לזה ועד לרגע האחרון לא ידעתי אם אני אוכל להגיע או לא. מזל שהיא הזכירה את זה בפוסט ככה שגם בדקתי מה קורה עם זה באמת... בקושי שמתי לב שפורים מגיע...
מצד שני, זה אומר שאני אצטרך להשקיע אקסטרה טיים בללמוד חומר למבחן ב-13.3... אבל מה לא עושים בשביל הארוקון!!!
מי שיהיה לי חסר השנה זה מטיאס...
אני זוכרת את הפעם הראשונה שהלכתי לכנס הזה - אז הוא עוד נקרא אנימה-קון. זה היה בגני התערוכה בתל אביב ומטיאס היה וגם אלון הופיע... למעשה זה היה לפני שהיינו חברים, וזה היה אחד הצעדים הראשונים שלנו "בציבור" ביחד :). אני לא אשכח את זה.
הפעם השנייה הייתה לפני שנה, כשמטיאס בא לפה לבקר. הפעם זה היה באולם סמולרש באוניברסיטת תל אביב. גם הפעם מטיאס ואלון בילו איתי.
והשנה... השנה מטיאס לא פה, הוא בארגנטינה וזה קצת צורם לי. קשה לי לדמיין הארוקון בלי מטיאס... בלי מטיאס המלפפוני והמחוך השחור שלו, בלי מטיאס ותחפושת ההומו המשתמט... למה היית מתחפש השנה, מטיאס, אם היית פה???
מתגעגעת אליך המון!
ובזאת אסיים,
שלכם,
hanyou
נכתב על ידי hanyou , 25/2/2009 22:29   בקטגוריות יום איכסה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-11/3/2009 12:53



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)