לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

טקס סיום


אז מי שלא יודע, וזה לא באשמתו כי הרבה בשלוש השנים האחרונות לא ממש עדכנתי - סיימתי תואר ואת מסלול העתודה האקדמית. בזמן שאת התואר עצמו (תעודה מגניבה שאפשר לתלות על הקיר), אני אקבל רק בעוד חצי שנה, כמו כל עתודאי מתחיל גם לי היה טקס סיום וקבלת דרגות מגניב בהחלט.
הכל התחיל ביום שלישי בו עלינו על מדים לראשונה מזה שני קייצים (בקיץ הראשון מאז תחילת האוניברסיטה הייתה לנו טירונות). קיבלנו תג יחידה מגניב של מורות חיילות ושילחו אותנו לדרכנו. יום אחרי זה הייתה לנו סדנה שהייתה לא מגניבה במיוחד, וביום חמישי היה הטקס המיוחל.
אני לא אלאה אתכם בפרטים, רק אספר שקיבלנו המון דברים כמו דרגות, שרוך פיקוד, סיכת עתידים, סיכת חינוכון וכדומה. את הכל כמובן חסמו לנו עד לחשיפה לע ידי שאול מופז וקח"ר (קצין חינוך ראשי), משהו שרמייסטר.



בתמונה: ניר, עמרי, אני ואלון. שימו לב שהשרוך וגם סיכת עתידים חסומים על ידי טכנולוגיה חדישה ביותר הקרוייה "איזולירבנד שחור".
לקח כמובן המון זמן עד שכל האורחים הגיעו, אבל בסופו של דבר זה קרה, וכולם נכנסו פנימה.
הטקס התחיל והקרינו סרט שלנו על מסך ענק. אבא שלי טרח וצילם את החלק שלי מתוכו:







ראשון שעלה לנאום היה ראש המנהלת המגניב שלנו - ליאור פרלמן:



אחריו עלה נשיא האוניברסיטה העברית:



ואחריו המשנה למנכ"ל משרד החינוך (הוא היה כמעט הכי משעמם):



ואחרי זה אנחנו עלינו. באותו זמן שאול מופז וקח"ר עלו וחשפו לנו את הדרגות, ואחריהם הגיעה הבחורה ממנהלת עתידים האזרחית וחילקה לנו ספר שכתבו הבוגרים הקודמים על סיפורים אישיים מההוראה שאליו אנחנו נוסיף בעצמנו בעתיד.
הנה תמונה שלי לוחצת יד לשאול מופז:



והנה לחיצת יד לקח"ר:



אחרי שירדנו וסיימנו לעשות פדיחות, שרו לנו את שיר עתידים. אחרי זה שתי בנות מהמחזורים הקודמים אמרו כמה מילים חמות והזמינו אותי לנאום נאום מטעם המסיימים, אז הנה אני מחבקת אותן:



והנה אני נואמת (היו הרבה תמונות, זו היחידה שיצאה פחות או יותר בסדר...):



אחרי עלה לנאום הקח"ר:



ואחריו נאם שאול מופז:



בסוף גם נגמר הטקס ואז התחלנו להצטלם:


משמאל לימין: שיר-לי, שירה, גלי, כרמל ואני (שימו לב לכפתור הפתוח והלא מדוגם אצלי!!! אוי ווי!!! אה כן, וגם הכל אצלנו כבר נחשף ונראה שייני ניו :D)

אחרי זה הצטלמתי עם המשפחה:



שימו לב שבידי שני ספרים - מה שקיבלנו מהבוגרים, והספר "המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה" של מארק הדון שקיבלתי מהחניכות המדהימות שלי!!!

וזהו זה, זה היה סיומו של ערב מגניב.
ואני נכנסתי רשמית לצבא, עם חוגר של קצין והכל :)
באותו ערב היינו באינדיקה עם נועה, אופק, הדר, עמרי, ניר ואלון. ביום שישי נסענו לאכול במסעדה הודית והיה טעים למרות שהשירות היה לא משהו.
היום הכנתי עוגה שאני יודעת שתצא טעימה למרות שעד עכשיו היא עוד לא מוכנה, ואני מחכה למחר - אני צריכה להגיע לתל השומר ולפגוש את המפקדים שלי! אני אמורה, אגב להגיע לשם בתשע ולפי השעה עכשיו, אני דיי אמורה להיות במיטה ולומר לכולם לילה טוב. אז...
לילה טוב לכולם,
המילה האהובה עלי להיום היא: הצלחה. מאחלת לכולכם אותה!
שלכם,
hanyou

נכתב על ידי hanyou , 22/8/2009 23:09   בקטגוריות הציפיה..., יום לא רע  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-15/9/2009 10:14



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)