לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

איזה יום עבר עלי


אני חסרת אחריות, בלשון המעטה.

אתמול אמרתי למספר תלמידים שהם יקבלו ממני שיחה הביתה. שכחתי לעשות זאת - דבר שהוא יהרג ובל ייעבר למורה. היום עשיתי זאת שוב, אבל לפחות זכרתי באמת להרים טלפון.

מזל שפה מקובל להתקשר מביה"ס כי ככה אני לא מבזבזת את הכסף שלי על שיחות להורים, שלפעמים נמשכות עוד ועוד ועוד.

אבל דווקא את הטלפון לתלמיד שהיה טוב בשיעור אני לא מוצאת, המספר לא נכון. צריך יהיה להתקשר למחנכת לשאול...

 

ובנושא אחר - אתמול באו לדירה שתי בנות שגרו בה בעבר לקחת ציוד שהשאירו שם. באותו זמן אני עמלתי על ציור של עורב קטן שפעם גידלתי. יצא נחמד, חוץ מהרקע - כמובן, תמיד הרקע הורס לי.

למעשה, ישבתי וצפיתי ב"מהדורה ראשונה" ופתאום שמעתי את עצמי אומרת לעצמי "אוי, בא לי לצייר" סתם ככה משום מקום. אז התחלתי. אולי זה בהשפעת השיחה עם ענת שאמרה לי שנפתח קורס חדש בארטא בתל אביב. כמובן שנרשמתי. זה אומר לחצות משהו כמו חצי ארץ בטווח של ארבע שעות, תוך כדי עצירה בבית כדי לקחת ציוד, אבל אני מוכנה לעשות את זה בשביל מה שאני אוהבת...

 

שלחתי היום את המייל לאיל. אני מקווה שאני עושה את הדבר החכם. המדריכה של ביה"ס אמרה לי גם שכדאי לי לעשות את זה. שאם לא כאן, אני חייבת לחפש את הייעוד שלי במקום אחר. אם רק לא היה לי כל כך טוב ונוח כאן, אולי היה לי יותר קל להחליט - כמו שהיה לי קל בצפת. אבל הבעיה היא שטוב לי ונעים לי וזה מקשה על ההחלטה.

 

היום חילקנו את כיתה ט' לקבוצות, וביום ראשון נתחיל ללמד בנפרד. את כיתה ח' אנחנו מתחילים כבר ממחר (אמא'לה, אלה באמת מפחידים אותי). ומעבר לזה היום אמרו לי שיש ישיבה מחר ושאילנה לא תוכל ללמד, וזה יכול להיות בכל שעה שהיא. אז את כיתה ז' אני אוכל עוד להחזיק לבדי, איכשהו. אבל אם זה ייפול על כיתה ח' ולא ימצאו לה מחליפה, ואני אאלץ להישאר עם כל הכיתה, חבל עלי... וחבל על הכיתה. למרות שאחד המפריעים הושעה מביה"ס עד יום שישי.

 

אני חושבת שזהו בינתיים, כשאני אגיע הבייתה אני אסרוק את הציור - זה משהו שכבר מזמן לא עשיתי פה...

 

שלכם,

לי

נכתב על ידי hanyou , 5/10/2010 15:13   בקטגוריות אובדת עצות, יום לא רע  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)