לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

לפני שאני אשכח


במקרה והשיעור הבא עם הכיתה הזו (בעוד בערך שעה), יהיה 180 מעלות מהשיעור הקודם שהיה בבוקר (אלוהים יודע מי נותן שעתיים לאותה כיתה באותו יום, בהפרש של שלושה שיעורים אחד מהשני). אבל רק במקרה שזה יקרה:

 

השיעור הראשון היה כל כך טוב שאני לא מאמינה שאני מלמדת כיתה רגילה ולא מצויינות. התלמידים לומדים כל כך יפה שזה פשוט מרשים מה שהולך שם. היה לי שיעור מעולה עם טיעונים ומסקנות, עם דיון ועימות בין דעות. התלמידים בחרו בעצמם אילו טיעונים היו יותר תקפים מהאחרים והם צדקו! היה שקט והתלמידים כתבו ברצון. תלמיד אחד ביקש שאכתוב עוד בשיעור הבא כי הוא אוהב את זה (והוא דווקא אחד הבלאגניסטים הרציניים).

רק תלמיד אחד יצא מן הכלל, אבל לגביו זה לא כזה מפתיע אותי ואפילו הוא לא הצליח לגרור איתו את כל הכיתה.

אני מקווה רק שבשעה חמישית הרטלין ימשיך לעבוד (עם כל הצער שבמילים האלו, לפחות בכיתה הזו הכדור לא גורם להם להיות סמרטוטים אלא לפתוח את הפה כשצריך וכשמותר ולא להיות מפלצות קטנות).

היה טוב, מקווה שיהיה גם בשיעור הקרוב - זו כיתת הכיף שלי כרגע!

יאי!

שלכם,

לי

נכתב על ידי hanyou , 6/10/2010 11:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)