לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

סופו של יום


או אולי, כפראפראזה על "מותו של סוכן" עלי לומר "מותו של יום"?!

אני לא מאמינה איך הצלחתי לעבור את היום הזה. זה כאילו שבתחילת היום הזה הייתי מוכנה לחטוף כדורגל בראש (וזה גם כמעט קרה), ועכשיו סיימתי אותו רק עם כאב הראש, בלי המכה (לפחות).

אין יום עמוס יותר מיום שלישי.

שעה שלישית - כיתה ט'.

שעה חמישית - כיתה ז' (אהוביי, הכיתה היחידה שאני עוד איכשהו מסוגלת ללמד, וגם שם יש פושטקים מגעילים לא קטנים שהעולם לא ברא).

שעה שישית - כיתה ט' שוב.

שעה שביעית - כיתה ח'.

כל הכיתות המפורסמת בביה"ס (כולן הכיתות הקשות, כי למה שייתנו לי מצויינות, למה?) ביום אחד. ממש טריפל של HOT... רק שכאן גם דורשים התחייבות לשנה.

ואחרי זה יורדים על מורים שאין להם עבודה קשה. אין עבודה קשה? בואו תעשו אותה בעצמכם, GOD DAMN YOU. בואו נראה אתכם, חכמים גדולים, באים ללמד את המפלצות הקטנות שלכם במקומי.

עם כל יום שעובר אני מבינה כמה התכנון לקוי, הביצוע עוד יותר, ואין טיפול במערכת החינוך הגוססת שלנו. כשתלמיד יכול לומר לי: "את פה על תנאי, לא אני", אחרי שהסכמתי להכניס אותו לשיעור שלי בתנאי שילמד (והוא כמובן לא לומד), ולא עושים לו כלום, פה עובר הקו האדום. אם לא יטפלו בזה בקרוב אני בהחלט אדע שאנחנו מעבר לנקודת האל חזור, ושהמערכת הזו הולכת להתכנס לנקודה אחת, לחור שחור אחד של כלום.

 

ואני אישית חושבת שאנחנו יכולים לשכוח מבריחת מוחות - זו לא תהיה בעיה בעתיד הקרוב כי לא יהיו מוחות בדור הבא. פשוט אין מספיק חומר אנושי איכותי כדי לייצר סטודנטים, דוקטורים ופרופסורים בארץ יותר.

אנחנו דואגים מבעיית המים? ישראל מתייבשת לא רק מנוזלים, גם מאנשים איכותיים. בקרוב הכל יהפוך לפריפריה אחת גדולה. הנקודה הטובה האחת שתצא מזה - אז אפילו הפלשתינאים לא ירצו לגור פה.

שלכם,

לי

נכתב על ידי hanyou , 26/10/2010 14:50   בקטגוריות יום איכסה, לא טוב  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-26/10/2010 17:38



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)