לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

חזרתי


חזרתי מז'נבה ביום שישי.

היה כל כך כיף אבל אני לא אספר על זה עכשיו כי יש לי יומן נסיעה שלם להעלות לפה, כולל תמונות (שאני צריכה למיין), והכל...

מצאתי לי תחנת רדיו אינטרנטית של J-Rock ואני נהנית ממוזיקה חדשה :).

וכמו ילדה טובה נכנעתי לנוסטלגיה והתחלתי לראות "הלב" שוב, רק ביפנית, ששם זה נקרא "3000 ליגות בחיפוש אחר אמא" וזה מאוד חמוד. שכחתי כמה יפה ציירו שם. מצד שני, למה אני מצפה כשהייאו מיאזאקי אחראי על חצי מהעבודה שם?

הייתי בטוחה שהשבוע הזה יעבור לי ממש ממש לאט, מאחר ורק חזרתי ואין לי כוח לכלום והכל, אבל למעשה הוא עבר ממש מהר.

ביום ראשון בכלל לא הגעתי לביה"ס בגלל הסערה. היא תפסה אותי חזק כשניסיתי לצאת מהבית של אלון, ובקושי מצאנו רכבת. כשהשיעור היה כבר חמש דקות מההתחלה שלו, אני עוד הייתי בחיפה מרכז השמונה, ככה שמי בכלל חשב על שלומי?!

לא נורא, העיקר שהודעתי לביה"ס.

למפקדת שלי לא הצלחתי להודיע, כי הפוסטמה הקטנה לא זמינה אף פעם.

יום אחרי זה הבנות הודיעו לי שהן לוקחות רגילה ברביעי וחמישי, ושהן יוצאות בשלישי מהדירה (למרות שהן לא היו אמורות). רציתי לתפוס את המפקדת שלי בשביל לומר לה שגם אני רוצה לצאת (כי אם הן לא בדירה, לפי ה"חוקים" אסור לי להישאר לבד). עזבו שבסוף החלטתי לא לצאת הביתה כי זה חסר טעם כל הנסיעות האלה - רציתי לתפוס אותה בטלפון בשביל העיקרון. אבל כל הערב היא לא ענתה לי.

ביום שלישי בבוקר שלחתי לה הודעה:

"אני מנסה לתפוס אותך ואת לא עונה ולא חוזרת אלי וזה מתחיל לשגע אותי. אני צריכה אותך אז דברי איתי."

התשובה:

"זה כי את תמיד מתקשרת בשעות לא מתאימות, אתמול הייתי בערב דירה עד 22:00 ועכשיו אני לא פנויה לשיחות."

"ומה עם אחרי 22:00?"

"זה מאוחר."

"את רצינית?"

"כן לי. אני כבר מתקשרת."

 

אחרי חצי שעה המטומטמת התקשרה והסבירה לי שהיא חשבה שאני אשן כבר. הבהרתי לי שאני אף פעם לא הולכת לישון לפני 23:00 מינימום ושאם זה משהו שאני צריכה ממנה, מצידי שתתקשר אלי גם באמצע הלילה. ביקשתי ממנה שתבדוק לי ימי רגילה. התשובה המיידית שלה הייתה:

"נראה לי שאין לך ימים."

"את בטוחה או שנראה לך?"

"נראה לי שניצלת את כולם על הטיסה לחו"ל."

"את בטוחה בזה? כי בפעם האחרונה שבדקנו הייתה אי בהירות בנושא."

"אני כמעט בטוחה אבל אני יכולה לבדוק לך שוב."

"אני אשמח. אבל אני נכנסת לשיעור עכשיו, אז עדיף ב-SMS."

"אין בעיה."

נכנסתי לשיעור.

 

בשלוש אחה"צ שלחתי לה:

"יש חדש בנוגע לימים שלי?"

"אני מחכה לתשובה מדניאל." דניאל = מש"ק שלישות של המרחב.

"קיבלתי, תודה."

"בכיף."

 

בשעה שש:

"יש משהו חדש?"

"חשבתי שקיבלת תשובה בקשר לרגילה."

"אמרתי שקיבלתי את ההודעה שלך שאת מחכה לתשובה מדניאל."
"אה!"

תגידו לי כמה סתומים צריך להיות בשביל להבין שדיברתי עם השלישות שלנו כשבפירוש אמרתי לה שאני רוצה שהיא תדבר איתם... בא לי לדפוק את הראש בקיר.

 

בשעה שמונה:

"אז מה קורה?"

"אין לך ימים..."

 

אני לא סומכת עליה, אמרתי לעצמי. אני אבדוק את זה עם דניאל בעצמי מחר. היום בבוקר הפוסטמה מתקשרת אלי ואומרת לי:

"היי לי, מה שאמרתי לך אתמול בקשר לרגילה היה לא נכון, נשארו לך 4 ימים..."

פוסטמה. אין לי מילה אחרת.

בכל מקרה, אני לוקחת אותם בשני, שלישי, רביעי וחמישי בשבוע הבא-הבא. ביום ראשון אני אבוא ללמד את השעה שלי ואז אני אחזור הביתה. זה יוצא בול על ימי ההולדת של אלון ושל אמא (27.12 ו-29.12), וזה בא לי ממש בטוב.

אפילו בביה"ס אמרו לי שזה בסדר (לא שזה מפליא אותי, גם ככה אין אף כיתה שאני נמצאת בה לבד).

 

הלוואי והייתה לי מפקדת פחות פוסטמה מטומטמת ממנה, אבל מצד שני אלון אומר שזה לטובתי, לפחות היא לא יושבת לי על הווריד. ובאמת שבפעם הבאה אני אברר על ימי הרגילה שלי בעצמי ולבדי.

לפחות יש לי סריג חדש וכחול שקניתי לי במחיר מופקע של 50 ש"ח...

פוסטמה. זו בהחלט מילת הפוסט הזה...

 

בנימה הרבה יותר מרגשת: מטיאס מגיע העירה ביום שישי! רק צריך ממנו את מספר הטיסה או מאיפה באירופה היא מגיעה (אין טיסות ישירות מארגנטינה אפילו בימינו?! מה נסגר?!)

מטיאס - התגעגעתי!!!

שלכם,

לי

נכתב על ידי hanyou , 15/12/2010 17:02   בקטגוריות יום לא רע, מעוצבנת עד כלות הנשמה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-15/12/2010 20:34



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)