לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

סופ"ש


סוף סוף, הגיע הסופ"ש.

זה כבר היום השלישי שלי ברצף שאני עושה תורנות ש.ג.

זה לא שנמאס לי, אני פשוט עייפה מזה. היום מישהו נכנס בלי אישור והקפצתי עליו כ"כ...

לא עשיתי כלום שקשור למעבדה בשלושה ימים האחרונים. כלומר, עשיתי, אבל רק עבודות בירוקרטיות של לחפש טפסים שנעלמו... וקצת למדתי מאחד הקצינים איך לעשות PCR ללישמנייה (שושנת יריחו).

זה היה סופ"ש מבוזבז.

בקרוב אני הולכת להרצות בבה"ד 10. בקרוב אני הולכת לתת שעת חינוך ללבורנטיות בנושא יצחק רבין ואלימות. בקרוב אני הולכת להתנדב בבית ספר לילדים בעלי פיגור שכלי.

יחסית לקצינת מעבדה אני עושה דיי הרבה דברים החודש שקשורים בהוראה, אתם לא חושבים?

זה מצחיק שכולם חושבים שבגלל שהייתי מורה אני יודעת ללמד טוב. נחיה ונראה בקשר לזה. היחיד שלא חושב שזה בגלל ההוראה (וגם הוא בטח חושב ככה, עמוק עמוק בפנים), זה הקצין שהציע לי לעשות שעת חינוך על רבין. והוא חשב שאני אשמח לעשות את זה כי אני שמאלנית.

כשהייתי חדשה כולם קראו לי "המורה החיילת". אני הייתי "הקצינה המורה החיילת החדשה".

ואז הרס"ר הכריח אותי להוריד את השרוך. זה כל כך מבאס. כמובן שמיד הוא עבר לתיק שלי ועכשיו הוא מבלה את חייו על הכתף השנייה כחלק מהרצועה שלו :P. מדברים על לעקוף את המערכת...

שוב לא הספקתי היום לאכול ארוחת בוקר. חשבתי שאני אספיק ולא הספקתי. פינקתי את עצמי בצהריים באגס ושתי קלמנטינות. היו שם גם פחזניות אבל איך שראיתי אותן עשיתי לעצמי תרפיה של: "לא לגעת, לא להתקרב לזה בכלל!" והלכתי משם.

אני עייפה.

שיהיה לכל שני האנשים וחצי שקוראים פה לילה טוב!

לי

נכתב על ידי hanyou , 3/11/2011 22:23   בקטגוריות יום לא רע  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-7/11/2011 22:34



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)