לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

ושוב כמו עוף החול


הבלוג הזה עולה מהאפר לעוד עדכון אחד מפוקפק. מי יודע אם זה ימשיך.

 

אני שוב לבד. הבחור נטש אותי ועכשיו יש לו עתודאית צעירונת, שנתון 91-92, זה לא באמת משנה. הוא אומר שהוא לא משווה בינינו. על הזין שלי, כולנו משווים. אל תיתמם ואל תצטדק. פשוט תודה בזה שהיא עושה לך את זה יותר ממני.

ושוב אני מרגישה סוג ז', ושוב אני מרגישה נטושה, ושוב אני מרגישה חרא עם עצמי. ודווקא עבדתי על עצמי כל כך יפה וטוב. והתקדמתי כל כך. והנה אני שוב בג'ורה של עצמי, מתבוססת בחתיכות דם וחרא של הנפש שלי. אז מה עשינו בזה? אדם לא באמת משתנה אף פעם.

 

וזה לא עוזר מה שכולם אומרים. הכל שקט אצלי בתוך הראש וריקני. אין שם כלום, רק שממה. אנשים מדברים, אנשים מדברים, אנשים מדברים. ואני לא שומעת. כלום לא עובר, כלום לא נוגע. קרח לי בלב ורע רע רע. דברו, תנערו אם אתם רוצים - האורות דלוקים ואין איש בפנים. הלכתי לאנשהו, לא יודעת לאן. לאכול קצת חרא כך אומרים. אולי לא, אני לא יודעת כבר איפה הנפש שלי בימים אלו. אני רק קליפה מהלכת שמחכה בסטנד ביי שהיא תחזור. איפה הנשמה הזו? אם משהו ממנה בכלל נשאר מכל החרטוטים שהאכלתי אותה עד עכשיו?

 

"הפעם זה זה. הפעם זה אמיתי. זה ה-דבר."

הכל זין אחד גדול.

 

"חמש שנים סחבת אותי

על הרצפה" - פראפרזה על שיר של מוניקה סקס.

כדי להעשיר את הדרמטיות עאלק.

 

אני כבר רואה איך השבוע הזה הולך להיות חרא אחד גדול.

תמותו כולם, ותהרגו אותי לפני.

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 21/10/2012 22:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של matias ב-22/10/2012 04:46



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)