לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

תשובות לשאלון השבועי


מה את חושבת על לימודים אקדמים - האם הם חשובים, יעילים, שימושיים?
יעילים - כן, הם מחנכים לעבודה קשה (קשה מאוד), ליכולת התמודדות בשעות לחץ תחת מיעוט בשעות שינה, לעזאזל זה יותר קשה מטירונות :P
שימושיים - תלוי מה ותלוי מה עושים עם המה הזה. לא לכל אחד זה שימושי. מה שאני למדתי שימושי לי מאוד בתפקיד הנוכחי שלי אבל באזרחות אני לא אעשה איתו כלום רוב הסיכויים.

האם לדעתך יש הבדל בין לימודים אקדמים לבין לימודי מקצוע? מהו?
יש הבדל - לא כל אחד מתאים ללימודים אקדמיים ולא כל אחד מתאים ללימודי מקצוע, לכן מן הסתם שיש הבדל.
מה ההבדל? כל אחד יגדיר לעצמו.

אם היית יכולה לבהתקבל לכל מוסד אקדמי, בארץ או בחו"ל באיזה היית בוחרת?
כבר התקבלתי לעברית, כבר עשיתי תואר בעברית, מה עוד?!

מציעים לך מלגה מלאה כולל כסף למחייה לשלוש שנים אבל את צריכה ללמוד את התחום שאת הכי פחות טובה בו. היית הולכת על זה?
אהמ... עתודאית... אהמ...
רציתי ללמוד פסיכולוגיה אבל הצבא שלח אותי ללמוד ביולוגיה בתמורה למלגה. אני לא אגיד שזה המקצוע שאני הכי פחות טובה בו, אני מניחה שזה יהיה מתמטיקה, אבל זה לא היה בעדיפות ראשונה שלי...
מכרתי את נשמתי, אכן.

האם את רוצה ללמוד או לומדת בלימודים גבוהים (אחרי תיכון)? אם כן מה?
Been there done that...
תואר ראשון בביולוגיה + תעודת הוראה. ממש הספק רציני.
מעוניינת ללמוד טיפול בעזרת בעלי חיים או עבודה סוציאלית בעתיד, כשאני סוף סוף אשתחרר מהצבא.

האם יש לאקדמיה תרומה נוספת מלבד לימוד?
כן, היא מחשלת. לומדים לנוע על אדים או על קפאין. זה מאוד מכין לקראת העולם שבחוץ.
ואפשר למצוא שם בני זוג. ולראייה, החבר לשעבר כבר מצא לו עתודאית חדשה וסכרינית...

איך נראים לך החיים החברתיים באקדמיה?
עשירים. הלוואי עלי.

מה נראה לך יותר קשה: ללמוד או להחזיק את עצמך כלכלית תוך כדי הלימודים?
שניהם ביחד, מאוד מאוד קשה כי הם משפיעים אחד על השני. אם לומדים אז קשה לעבוד, ואם עובדים תוך כדי אז קשה ללמוד.

אם היית יכולה להוסיף תחום אקדמי שלא קיים היום - באיזה תחום היית בוחרת ולמה את חושבת שחשוב ללמוד אותו?
אין לי מספיק דמיון כרגע... אבל אני בטוחה שהיה חשוב לי ללמוד אותו כי הוא היה מוסיף ערך לאנושות.

נכתב על ידי hanyou , 23/10/2012 09:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של matias ב-24/10/2012 04:09



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)