לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

ולשאוף... ולנשוף...


רבותי, עברנו את השבוע הזה.


ואני עדיין חיה. אכן הישג מרשים.


אין יותר תל השומר, אין יותר ישיבה בחוסר מעש מעבר לסריגה מזדמנת. מהיום - אקשן!


השבוע התחלנו שאיבת דם. למי שמצטרף עכשיו, אני מפקדת קורס עובדות מעבדה בצה"ל, מכשירה את הדור הבא של עובדות מעבדה מוכשרות שיוציאו לחיילינו המובחרים דם מהוורידים הסרבנים שלהם. היום התחלנו וזה היה מאוד מבדר לראות איך הבנות היקרות שלי מתחילות הססניות ומלאות פחדים, עם ידיים רועדות ובכי בעיניים, לשפיציות מעולם אחר שמחזיקות מחט כמו מברשת שיניים ועושות מה שצריך לעשות במיומנות. וזה רק אחרי שמונה דקירות שכל אחת ביצעה. מדהימות! אני רק מנסה לחשוב מה יהיה מחר, מקווה שנתקתק עניינים עם כל החיילים שסידרנו שיבואו להידקר על ידיהן.


בסופו של דבר כל אחת צריכה מאה דקירות (לאו דווקא מוצלחות, אבל מגע של מחט בוריד), ואני מאמינה שהמדהימות שלי יצליחו!


מאחר וזה שבוע דיי עמוס, אני מרגישה שלא יהיה לי הרבה זמן לשבת ולתהות על קנקני או על קנקנם של אחרים אלא אני יותר אדאג לענייני הקורס וזה מעולה מבחינתי.


נתתי לבנות להתאמן עלי. דקרו אותי שמונה פעמים, חמש ביד שמאל ושלוש ביד ימין. הבנות התפלאו שאני עוד מצליחה לעמוד :).


האמת שבשלב מסוים הרגשתי קצת מעורפלת אבל סה"כ הייתי בסדר. אני אוהבת לתת דוגמה אישית, זה גורם להן להעריך יותר את התפקיד וגם להיות מוכנות להתאמץ בעצמן.


מחר יהיה לי מעניין על הידיים :).


דיברתי עם החברה לגבי הלפטופ, מקווה שמחר כבר אצור קשר עם IBM ואבקש שיגיעו לקחת אותו לתיקון (האחריות אומרת שהם מתחייבים לבוא לקחת, ואחר כך גם לבוא להחזיר, שזה מעולה!)


השבוע הזה הולך להיות טוב, אני מרגישה את זה.


יהיה טוב!


כה אמרתי.


יאי!

נכתב על ידי hanyou , 28/10/2012 22:53   בקטגוריות יותר טוב  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-29/10/2012 00:21



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)