לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

זהו...


הקורס נגמר, הטקס היה מרגש וארזתי את עצמי היום בחזרה לבסיס שלי במרפ"א 8282. אני מאוד עייפה ולכן מיד אחרי שעשיתי טיולים נכנס הודעתי קבל עם ומעבדה שאני יוצאת לחופש מחר! יש לי עשרה ימים שצריכים להיות מנוצלים בשבועיים-שלושה הקרובים כי אחרי זה אני מייד יוצאת לעוד קורס עד השנה הבאה!

החיים שלי על סרט נע, והוא נע מהר מאוד בזמן האחרון. דברים קורים במכות חזקות וחדות. בום! אני לבד. בום! אני בקורס. בום! סיימתי. בום! עוד קורס. בום! בום! בום!

הייתי רוצה שיהיה לי מישהו לחלוק איתו את כל הטוב הזה חוץ מהחברים הטובים שלי. מישהו מעבר.

כמה התגעגעתי לאנשים במעבדה. למרות שראיתי אותם לא מעט תוך כדי הקורס, עדיין לא הרגשתי חלק והיום כשחזרתי כבר כן הרגשתי. היה לי כיף להרגיש שהתגעגעו אלי... גורם לי להרגיש חשובה.

צילמו אותי מלא תמונות. התפלאתי לראות שאני נראית בהן לא רע בכלל... אני צריכה אבל להאריך את השיער שלי. הפילאטיס משתלם אט אט. אני נראית טוב!

התגעגעתי לכל החברים במעבדה ובבסיס בכלל. כולם עשו פרצופים שמחים לראות אותי והיה לי מאוד כיף. גם אכלנו עוגיות שוקולד צ'יפס. ביום שני נעשה פריסה לאחד הקצינים ליום ההולדת (שהיה כבר לפני שבועיים, אופסי...), עם עוגה מיוחדת במינה!

יהיה טעים ומהנה. אני ממש מחכה כבר לשבועות הקרובים!

נכתב על ידי hanyou , 7/11/2012 20:11   בקטגוריות יום סבבה!, יותר טוב  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fitflops ב-22/5/2015 10:21



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)