לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

סלאבה


אמא שלי מצאה לפני שלושה שבועות שליו. או משהו שדומה לשליו. לקחנו אותו לוטרינר הקבוע שלנו שאמר שאין לו יותר מדי מה לעשות איתו. הוא נתן לנו שם של וטרינר שמכיר עופות ושלח אותנו לדרכנו.


כבר שלושה שבועות שסלאבה השליו אצלנו בבית בכלוב של תוכים שקימבנתי מידיד. אני לא יודעת מה לעשות איתו מאחר והוא בקושי מצליח להחזיק את עצמו בישיבה - על עמידה אין בכלל מה לדבר.


בסוף השבוע שעבר התקשרתי לוטרינר שהופנינו אליו ומאז אני מנסה לקבוע יום שבו אוכל לקחת אותו. הבעיה שעד שאני מגיעה הביתה מהעבודה הוטרינר כבר לא נמצא. היום כשאמא ואני החלפנו לו עיתון הוא התחיל לדמם שוב. בעבר הוא כבר דימם כמה פעמים אבל לא ראינו פצע ולא הבנו מאיפה זה בא. עכשיו שמתי לב מה הקטע עם זה - על העקבים שלו יש לו שני כיבים שעד עכשיו היו מכוסים בצואה וחול. עכשיו זה קצת יורד לו אז הוא מתחיל לדמם שוב. מצד אחד אני יודעת שאם זה מדמם זה סימן טוב כי זה אומר שעוד יש אספקת דם למקום. והאזור החשוף נראה ורוד וחיוני ככה שזה לא נמק. זה טוב. מצד שני - אני לא יודעת איך לטפל בזה. בינתיים רק שפכתי לו על האיזור פולידין. אני לא יודעת אם לקלף את הג'יפה או לא כי אין שום מצב שבעולם שאני אצליח לחבוש לו את האזור אחרי זה - הוא קטן מדי. אם אני אוריד את הג'יפה יישאר לו פצע חשוף. מצד שני אם אני לא אוריד את זה זה עלול להאט את ההחלמה שלו.


לפחות הבנתי אבל למה הוא לא מסוגל ללכת. כשדיברתי עם הוטרינר בטלפון הוא אמר שיכול להיות שיש לו נזק בחוט השדרה או במוח כתוצאה מתקיפה או מפגם מולד. אני מפחדת שהוא עלול להישאר ככה לעד ולא נוכל לשקם אותו ולשחרר אותו או לפחות למסור אותו לפינת חי. אני מקווה שהקטע עם הרגליים זה כל הבעיה שלו ושברגע שנפתור את זה הוא יתחיל להשתקם ומצבו ישתפר. אבל אני לחוצה כי גם ביומיים הקרובים אני לא אוכל לקחת אותו לוטרינר כי אני לא אהיה בבית, ועכשיו כשאני יודעת מה הולך לו שם אני ממש מודאגת מזה. כמעט חרדה.


אני קצת אובדת עצות ובעיקר מודאגת...


 

נכתב על ידי hanyou , 17/6/2013 23:32   בקטגוריות אובדת עצות, לא טוב  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אסף והסיפור ב-26/7/2013 00:27



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)