לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

חייבת לכתוב לפני שאני אשכח...


אמא שלי כל כך בלונדינית...

היינו היום בטיול אמא, סבתא, אח ואני.

עצרנו ב"שדות ישראל" שזה מין מקום כזה שיוצרים בו כל מיני דברים מצמחים מיובשים. סבתא שלי ראתה  זר של חיטה ורצתה לקנות, אבל אמא שלי אמרה שלא, ושנמצא כבר באיזה שדה.

אוקיי...

אנחנו ממשיכים בטיול, מגיעים לעתלית, לעוספיה, לדאליית, וחוזרים הביתה.

בדרך הביתה אנחנו עוצרים באיזה שדה של חיטה ונכנסים עמוק עמוק פנימה, עוצרים ויורדים לקטוף חיטה.

עכשיו, הצפצוף שהאוטו עושה כשהנהג לא חגור ממש עצבן את אמא שלי, אז היא הוציאה את המפתח מהמנעול, והאוטו כבה. והיא יוצאת, קוטפת, נהנית ומכניסה לבגאז'.

עכשיו אנחנו באים לצאת משם, ואמא שלי אומרת:

"רגע, איפה המפתחות?"

ואנחנו: "לא יודעים..."

והיא: "מה זה?!"

אז נכנסנו לקריזה והתחלנו לחפש את זה, והיא כבר מתקשרת לסבא שלי שיביא את המפתח הרזרבי...

קטעים איתה...

בסוף נחשו איפה מצאנו אותו?

הוא היה בחור של המנעול של דלת הבגאז'...

בלונדינית או לא, אמא שלי?!

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 26/4/2005 16:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-27/4/2005 15:11



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)