לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

never say...


ברר... אני לא זוכרת את החלומות מהלילה, אבל אני לא חושבת שהם היו רעים במיוחד. אני זוכרת אבל שהוא הופיע בהם הרבה... אם אני אקרא לו שוב youkai זה יפריע למישהו?

מה אכפת לי, ככה אני רוצה לקרוא לו כאן...

אז youkai היה בהם שוב... הוא תמיד שם, איפהשהו...

 

חיברתי שיר היום:

 

Never Say Die/Lee Tiram

 

Never say die

Because the world's a wonderful place

Never say die

Because things change around the earth

Never say die

Beacuse your dreams just might come true

All you have to do

Is just believe in me and you

 

Everything you say

Is like an angel's song

Whenever you pray

Nothing could get wrong

 - All the things you've done

Don't be sorry for them ever

All along remember

That I'm here forever

So never say die...

Never say die...

 

האמת... אני מתחילה להאמין בו - בשיר הכוונה. אני לא מניחה שמילים כאלו היו יוצאות ממני אם לא הייתי מתחילה להאמין... כתבתי אותו היום בצהריים בזמן שהכנתי ארוחת צהריים, וגם קצת כשתליתי כביסה ופיניתי מדיח. תמיד יוצא לי שיש לי השראה כשאני עושה דברים מהסוג הזה...

אני רוצה שדברים ישתנו - אבל השינוי מתחיל בתוכי, לא?

אולי אם אני אחזור להיות שמחה, ל-youkai יהיה משהו ששווה להסתכל עליו שוב, לא?

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 1/5/2005 13:58   בקטגוריות שירים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-3/5/2005 15:38



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)