לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

Seven Days...


עודשבעה ימים...

אני מחכה לחיבוקים, בינתיים רק גפן הצדיקה את הימצאותה בבלוג הזה! או שאתם נותנים לי חיבוק או שאתם לא קוראים פה יותר לעולמי-עולם!!!

טוב... לא... אתם יכולים לעשות מה שבא לכם :). אני פשוט רוצה חיבוק :).

היה לי היום יום מרוכז בכימיה. זה נחמד, אבל מתחילים להתחרפון אחרי שזה עובר את גבול הטעם הטוב... באתי למורה ביציאה של: "אבל המורה, את יודעת למה אני מתכוונת, אז למה לי לטרוח להסביר לך?" והיא הביטה בי... רציתי לקבור את עצמי... :).

וסטס התחרפן הכי הרבה! באיזהשהו שלב הוא כנראה החליט שיש לו טראומה מהעובדה שאני מתעסקת עם השיער שלי כל הזמן, אז הוא הפנה אלי את הגב כדי לא לראות אותי מתעסקת עם השיער שלי...

ואני הייתי צריכה להפריד בינו לבין בן, כי שניהם התנהגו כמו תינוקות בלול שראו שיש רק מוצץ אחד... יא אללה... בנים יכולים להיות כזו מכה... ~מרביצה לעצמי עם היד על הראש...~

בערך באחת-עשרה עשינו הפסקה כדי ללכת להרצאה על הצבא. "הרצאה", עלק... הביאו לנו איזה שני חאפרים, ולא הצלחתי להבין כלום ממה שהם רצו לומר כי עד שהם הבינו שהמיקרופון שלהם לא עובד לקח להם חצי הרצאה, ואז הם ניצלו את החצי השני כדי להשתיק את כולם... מסתבר שרוב השכבה שלי רוצים להיות ג'ובניקים או להשתחרר על 21. פושטקים, מה עם קצת לתרום למדינה?!

מעצבנים אותי... נו מילא, אני אלך לקורס חובלים ואהיה מפקדת ספינה, וזה הכי חשוב! :]. עכשיו אני רק צריכה להגיע לצו הראשון שלי ב-19 בחודש... ועוד לא עשיתי בדיקות רפואיות... מה שמזכיר לי, שאני צריכה לעשות רגליים לפני שאני נוסעת לשם, כי אני לא אתן לאף רופא לראות את משמני ירכיי כי רבים הם, כשהרגליים עצמן נראות כמו יער. (טוב, אני מגזימה, המצב לא עד כדי כך גרוע...) :).

מה שנשאר לי עכשיו לעשות זה להתכונן עוד קצת לכימיה, ללכת מחר ללמוד היסטוריה, לבחור את גל ועדן ליו"רים של מועצת תלמידים (כמילות הסלוגן המרשים: "עדן וגל, כי מי שלא בוחר, הוא לא חבר!" זה אומר שאם אני אבחר בעדן אני אהיה חברה שלו? נחמד היה אם זה היה כך... ^^), לעשות בגרות בכימיה ביום שלישי, להתכונן להיסטוריה, לעשות מגן בהיסטוריה ביום חמישי, ועוד משהו ביום חמישי, וללכת הביתה שמחה ומאושרת.

אה כן, הזכרתי לעדן שהוא הבטיח לי דובי ליום ההולדת, ואני אולי אבקש ממנו גם את החול מאילת (פעמיים הוא הלך לשם והביא לי חול ^^).

אני צריכה לבדוק אם נועה ביקשה בשבילי מגל שיר כמו שהיא אמרה שהיא תעשה, וגפן אמרה שגם היא תביא לי וורדים :).

אני כל כך אוהבת פרחים!!! והכי אני אוהבת וורדים! אז תודה רבה לגפן, ואם נועה גם תביא לי וורדים אני בכלל אהיה בשמיים!

אתם יודעים מה הכי יפה? וורד שחור עם פסים באדום. חבל שאין כזה באמת :).

ו... זהו אני חושבת. מסתבר שהבגרות בביולוגיה היא ב-4 ביולי ולא ב-23, אז אני מסודרת :).

אחח...

אני רוצה חיבוקים. הרבה הרבה הרבה חיבוקים :).

אני עוד אקבל אותם :).

שיהיה לכולנו יום נהדר! אני אוהבת אתכם (אתם יודעים את מי יותר מכולכם ביחד, אבל זה לא אשמתכם שאני מאוהבת ^^),

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 5/6/2005 14:24   בקטגוריות יום סבבה!  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-6/6/2005 20:01



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)