לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

סוף עידן התמימות


אז כן, היום היה לי מבחן בביולוגיה מורחב, ומסתבר שככל הנראה טעיתי בשאלה על רבייה. אני ממש לא יודעת איך נראית ומתפקדת מערכת המין הגברית. אבל בעצם - את מי זה מעניין?! הוא בא? הוא עושה את שלו? הוא מצליח?! אז תעזבו אותו בשקט! למי אכפת איך בדיוק הוא עושה את זה?!

ערמונית ושלפוחית זרע, אבובית ושק אשכים, לכו כולכם להצטיין...

אבל לא נורא, ידעתי את כל שאר המבחן פיקס - נראה לי שהלך לי די חלק :). רק הקטע עם מערכת המין הגברית היה קצת מביך, ואני אומרת - אם שואלים שאלות כאלה במבחני מגן/בגרות, אזי זהו בהחלט הסוף לעידן התמימות... הו, מה חבל... NOT!!!

נו מילא...

מגישים אותי על 100 לבגרות בהיסטוריה (נו איך לא?), וגם את נועה (נו איך לא?), ועכשיו אני בבית של סבי וסבתי, עוזרת לשטוף אותו ולתלות, להוריד ולקפל כביסה. יצא לי מוניטין טובים כנראה, אם אפילו סבתא שלי ביקשה אותי ולא את אמא P: (או שאולי זה כי אמא עובדת עכשיו? הממ... נקודה טובה...). אם לומר את האמת, זה רק משום שסבתא הרסה לעצמה איזה משהו ברגל. עד שזה יחלים, it´s Lee ready to serve :).

סבא שלי עושה איזה משהו מגניב עם ענפים של איזה צמח בעל תרמילים. אם מקלפים את התרמילים נשארת מין פיסה דקיקה ושקופה כזו וזה נראה ממש מגניב. כשיהיו לו מספיק ענפים כאלה הוא יעשה מהם עץ מלאכותי. אני כבר מתה לשים את ידי על העץ הזה :).

אני כל כך אוהבת את הבית של סבא וסבתא שלי... זה בית בדיוק מהסגנון שאני אוהבת - גדול, עם שלוש-ארבע קומות (מרתף, קומה ראשונה, קומה שנייה וגג שטוח - טוב למסיבות ^^), ויש לו מדרגות חיצוניות שמובילות לגג. אני מתה על בתים עם מדרגות חיצוניות - מתה על זה :). יום אחד גם לי יהיה בית כזה... הלוואי... ואני אגור בו עם בעלי, ועם הילד והכלבים... יהיה כיף. ויש לסבא וסבתא שלי גם חצר אחורית שהם לא עושים איתה כלום, אז היא מלאה בקוצים. מזה הייתי רוצה לגדל בה סוס... אבל עד אז, אלוהים גדול :).

עוד עידן תם לו - עידן המגן בביולוגיה, ועידן המשתמשים הרשומים. שמתי לב לזה שאנשים שרוצים להגיב פה לא ממש יכולים בגלל ההגבלה הזו, ולכן ביטלתי אותה. אני רק מקווה שלא יתחילו שוב להציף אותי בתגובות זבל כמו שהיה קודם (מה שגרם לי להתחיל את ההגבלה הזו). בכל מקרה, שיהיה לכולכם יום מצויין.

אוהבת אתכם!

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 23/6/2005 12:12   בקטגוריות יום לא רע  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-27/6/2005 15:05



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)