לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

תשובות לשאלון השבועי


החלטתי להתנתק מעט מהנורמל בבלוג הזה, אז עניתי על שאלון.

 

אלו סוגי סרטים את הכי אוהבת לראות?
קומדיות רומנטיות. אבל גם דרמות זה נחמד לפעמים, כל עוד זה לא כבד מדי. פנטזיה זה נחמד - אבל לא שר הטבעות, זה כבד מדי בשבילי.
אם תעשו שילוב של פנטזיה עם רומנטיקה ועם קומדיה, זה יהיה ממש נחמד לדעתי.

האם היו לך פעם סיוטים מסרט מסוים? איזה?
בהחלט.
שנה שלישית בחיי.
סבא וסבתא מביאים לי את "דמבו הפיל המעופף".
אני צופה בזה.
אני נמלטת מהחדר ברגע שמופיעים הפילים הוורודים.
אני רואה אותם כל הלילה רוקדים לי על הקירות.
סיוטים...
מאז הריצו לי את הקטע הזה עד שיכולתי להריץ לבד.
רק בכיתה ו' ראיתי את הסרט במלואו. אז כבר ידעתי יותר על השפעות האלכוהול על פילים...

האם את בוכה בסרטים עצובים? איזה סרט הכי ריגש אותך?
בכיתי ב"פלוק" (הסרט על האיש שמת ומתגלגל לכלב). לרוע המזל, הסרט הזה נהרס לי... כמו הרבה דברים טובים בחיים שלי...

חוץ מזה אני בוכה בכל סרט שמזכיר לי דברים עצובים מדי או שמחים מדי, או אם אני יושבת יותר מדי מול המסך...
אני בוכה בקומדיות רומנטיות. אבל רק כשאני לבד.

מה הסרט הכי מצחיק, שראית עד היום?
יש יותר מדי בשביל לספור. אני לא חושבת שהיה משהו שהצחיק אותי במיוחד, אבל סרטים עם קומיקאים טובים הם בסדר גמור מבחינתי.

האם סרט רומנטי גורם לך לגעגועים לחבר (או, במידה ואין לך, גורם לך רצון למערכת יחסים)?
כ-ל ה-ז-מ-ן

ואל תגידו לי לרדת מהנושא, ככה זה ב- so called חיים שלי.

האם סרט מסויים גרם לך להאמין במשהו חדש? לשנות את דעתך לגבי משהו?
יש סרטים שגורמים לי לרצות דברים.
למשל ב"שישי הפוך" - הסרט הזה כל הזמן גורם לי לרצות ללמוד לנגן על גיטרה...
אבל להאמין במשהו?
"עכשיו ולתמיד" - גרם לי להאמין באהבת אמת.
אני עדיין מאמינה בזה, משום מה...

מי שחקן הקולנוע, האהוב עלייך בכל הזמנים?
יש את ג'ים קארי, רובין וויליאמס וג'קי צ'אן שהם שלושת השחקנים שאני הכי מעריכה.
אחריהם יש את ריצ'ארד גיר, ואדי מרפי.
וזהו נראה לי... יש הרבה שחקנים טובים בעולם, הכל תלוי באיזה סרט הם משחקים.

האם פגשת פעם שחקני קולנוע מפורסמים? מי למשל?
פגשתי פעם את אלי יצפאן. הוא לא היה משהו בכלל. סתם בחור מעצבן שמתנהג כמו ילד בכיתה א', בקושי.

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 27/6/2005 14:19   בקטגוריות לא טוב  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-28/6/2005 07:32



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)