לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

המפפ!!!


אז ככה. היום התחיל ממש מגעיל. מסתבר שהגוף שלי לא סובל מחרדת מבחנים, אלא מהבוקר. כשאני קמה מוקדם, הקיבה שלי מתחילה להשתגע ואני מתחברת לצד היותר "ממטרתי" שבי... על כל פנים, קמתי היום מוקדם כי מישהי הייתה צריכה לעשות בדיקת דם. אז אחרי שסיימתי עם הקטע המסריח הזה של הבחילת בוקר המעפאנה הזו, הלכתי עם אמא שלי לקופת חולים הארורה ההיא.

נכנסנו, הפקידה לקחה ממני את הכוס שאף אחד לא ישתה ממנה בחיים (מעניין למה... NOT!!!), ונכנסתי לאחות. ואז התחלתי להיבהל. היא אמרה לי שאני יכולה להירגע, ושהיא תסביר לי בדיוק מה היא עושה.

"לא! אל תגידי לי כלום על זה!" כאילו שהדבר היחיד שאני צריכה לשמוע זה: "אז עכשיו אני מחזירה לך את המחט לווריד, כן כן, זה בהחלט הולך לחורר אותך כהלכה!" בקיצור, אז היא ביקשה ממני לעשות אגרוף, ואחרי שפעמיים משכתי לה את היד לפני שהיא בכלל בדקה אם יש ווריד, כי חשבתי שהיא כבר דוקרת, הושטתי לה אותה בסוף.

"עכשיו, זה לא יכאב לך אם לא תזוזי." היא אמרה. והיא הוסיפה את השם שלי איפה שהיא רק יכלה... אלוהים... "כן לי, את לא צריכה לפחד. לא לי, זה לא יכאב בכלל לי..." בה! אז רק לידיעתך - זה כן כאב!!!

ראיתי אותה לוקחת את המחט.

"את דוקרת עכשיו?!" צווחתי בהיסטריה. כמה זוגות עיניים הביטו בי בצורה מוזרה מהמסדרון. ואז היא דקרה... והיד שלי רעדה... וכאב לי... מאוד מאוד... וראיתי איך המבחנות מתמלאות לאט לאט...

ואז יצאנו משם, ואני נראיתי כמו חתול שדרכו לו על הזנב. האירוניה היא שאני לבשתי חולצה כזאת של orange, עם SMILE גדול בכתום על רקע שחור. גם כן חיוך...

נו מילא, זו הייתה תחילת היום שלי, והקיבה שלי עוד לא נרגעה. יכול להיות שאני באמת בהריון מרוח הקודש? לא יודעת, מחזור שמאחר, בחילות בוקר... אולי אני האמא של הקדוש המעונה הבא! כבוד לי... אני חושבת שאקרא לו פוצי... כי הוא פוץ בתחת עם כל הרע שהוא עושה לי!!!

שיהיה לכם יום יותר טוב ממה שהיה לי עד עכשיו, ושיהיה ככה גם לי. אני הלכתי לעצב לג'וזי את הבלוג.

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 29/6/2005 08:30   בקטגוריות אני לא יודעת איזה יום זה יהיה - זה בוקר!!!  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-2/7/2005 21:31



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)