לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

תשובות לשאלון השבועי


לו היית מתבוננת בראי של ינפתא – ראי שניתן לראות דרכו את משאלת הלב העמוקה ביותר, מה היית רואה?
אני חושבת שכולכם יודעים מה הייתי רואה שם... מי הייתי רואה שם...
את האדם שמתאים לי. ככה הייתי יכולה לצלם אותו ולמצוא אותו מהר יותר!

אם היה לך כדור זיכרון - כדור שקוף שהופך לאדום כששוכחים משהו, באיזה צבע הוא היה רוב הזמן?
אדום. אל תשכחו ילדים, אני הכנסתי את "לי" לסניליות (לפי מילותיה של נועה).

לו היית משיגה שיקוי פולימיצי - שיקוי שמאפשר להיראות כאדם אחר במשך כמה שעות, לאיזה בן אדם היית הופכת?
מישהי יפה יותר. ועם אגן צר יותר, בשם הכוחות הבוראים האדירים!

באיזה רגע בחיים היית ממש שמחה, אם הייתה לך אפשרות להזמין את אוטונוס הלילה – אוטובוס שמגיע לאסוף אותך בלילה, ומסיע אותך לאן שתרצי בהנפת שרביט?
כל פעם שאני מרגישה לא בטוחה בעצמי, כשאני כועסת או עצובה. אבל כשאני עצובה בטח הייתי מזמינה אותו ועומדת באמצע הדרך כדי שהוא ידרוס אותי - כן, זה מתאים לי לעשות משהו מטומטם כזה :).

אם היית פוגשת סוהרסן – יצור נוראי, שמשבית שמחה ומזכיר רגעים עצובים וכואבים, באלו רגעים היית נזכרת?
מוות של חיות קרובות אלי (כי אני לא זוכרת את הרגעים שאנשים קרובים אלי מתו...); כשעדן נפרד ממני; כשעשיתי עגילים; בטח כל פעם שהתחיל לי מחזור P:

אם היית נתקלת בבוגראט - חיה שמתחפשת לדבר שהכי מפחיד אותך, למה הוא היה נהפך?
עדן.
או אולי פיל וורוד.
או מישהו שאני מרגישה לידו לא בטוחה.

אם היה לך מחולל זמן - שעון חול שיכול להחזיר אותך בזמן אחורה, ולשנות דברים בעבר, למתי היית חוזרת? מה היית משנה?
זה כזה שאלון טיפוסי בשבילי... נו כמובן: את הרגע שבו התאהבתי בעדן!

אם היית פוגשת טסטרל – חיה שניתן להבחין בה רק אם ראית אדם בעת מותו, היית מסוגל לראות אותו?
לא. לא הייתי יכולה. ואני לא יודעת אם זה יותר טוב או יותר רע.

ולסיום, אם היית צריכה לכלוא את עצמך באחד מספרי הארי פוטר, באיזה ספר היית בוחרת?
אף אחד. לקרוא זה דבר אחד, אבל לכלוא את עצמי? לעולם - אני צריכה להיות חופשייה.
hanyou

נכתב על ידי hanyou , 27/7/2005 01:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)