לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

זה ממש מוזר...


ראיתי את הסרט 50 דייטים ראשונים. זה סרט ממש ממש חמוד, למרות שהוא ממש ממש עצוב...

אני אוהבת את דרו ברימור - היא שחקנית ממש מוכשרת. אבל מוזר לי שבינתיים בכל הסרטים שראיתי שלה (או שאני זוכרת שראיתי אותה משחקת בהם, כי אני לא ממש טובה בלזהות שחקנים), בן הזוג שלה היה אדם בשם הנרי. כלומר, ראיתי רק שניים שאני בטוחה שהיא נמצאת בהם, אבל ב"עכשיו ולתמיד" לנסיך קראו הנרי, וב-50 דייטים ראשונים לווטרינר קראו הנרי רות'. זה פשוט נראה לי צירוף מקרים מוזר ששני הסרטים היחידים שלה שראיתי (או שאני זוכרת שראיתי), הם כאלה...

מעניין... אולי יש לה, לדרו, משהו עם השם הזה...

אני משאירה את עצמי - ואתכם כמובן - עם התהיה הזו, ועוברת הלאה.


איך שנכנסתי לאיי סי אתמול בלילה, אליעד התנפל עלי ושאל אותי מה היה, מה קרה, למה אפשר לצפות. אני שונאת שמלחיצים אותי. אפילו איל עצמו. כלומר, לא שלא נהניתי מהמחמאות, והוא אמר שאין לו שום "כוונה נסתרת" כשהוא אמר אותן, אבל זה נורא מלחיץ שמישהו אומר לך בפנים שהשפתיים שלך יפות, או שהמבט שלך מקסים... אני נורא נלחצת מכאלה דברים...

אבל מה שהכי מפריע לי זה שהאיל הזה אמר שהוא מחפש מישהי כבר כל י"ב. אני לא מבינה למה הוא מחפש, אולי הוא צריך רק להירגע ולתת לדברים לבוא מאליהם... אני לא יודעת, עצם העובדה שהוא מחפש מישהי ולא מוצא, גורמת לי לחשוב שהוא לא כל כך רציני. כלומר, אני לא צריכה למצוא מישהו שמחפש מישהי, לאהוב אותו, ואז כשיימאס לו הוא פשוט יעזוב אותי. זה לא עובד ככה.

עם כל זה שהוא היה בנאדם ממש ממש נחמד והיה לי נורא כיף לדבר איתו על כל נושא שבעולם (הוא גם אוהב וויכוח טוב, ככה שאני מרוצה מהבחינה הזו), אני חושבת שחסר שם משהו. אני אולי לא יכולה לדעת מפגישה ראשונה, אבל אני לא חושבת שאני רוצה עוד אחת. לא לבד, בכל אופן. ככה הוא בנאדם ממש נחמד ומעניין, אבל לא היה "קליק" שיהפוך את זה למשהו מעבר לזה.

נו מילא... כנראה שאני עדיין נשארת עם מה שיש/אין לי עכשיו... אולי זה יבוא עוד מעט, אולי זה יבוא עוד הרבה זמן, אולי אני אצטרך לחכות לנצח, אבל מתישהו גם הנצח יעבור, ואז אולי יגיע מישהו שיצליח לגרום לי לאהוב אותו יותר מאשר את עדן. בינתיים אני ממשיכה לאהוב את הדבר הכי טוב שיש לי עד עכשיו... אבל מי יודע מה יהיה בעתיד?

אני צריכה שמישהו יאהב אותי כל כך עד שאני לא אוכל אלא לאהוב אותו בחזרה...

אני לא אוהבת דברים עם שני גלגלים ומנוע. בשבילי מספיק שיהיו לו רק שני גלגלים. מנוע זה כבר יותר מדי מאיים.

המילה האהובה עלי לפוסט הזה היא: בעעע... פשוט ההרגשה הכללית שלי כרגע.

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 28/7/2005 18:08   בקטגוריות אובדת עצות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-31/7/2005 12:57



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)