לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

לא. נקודה. סוף.


אני לא אוהבת שלוחצים אותי.

לא.

נקודה.

סוף.

לא אוהבת את זה בכלל.

לא אוהבת שמנסים לתמרן אותי לומר משהו באמתלה שזה לא ככה.

לא אוהבת את זה בכלל.

לא רוצה שידחפו אותי למשהו כמו בקר לשחיטה.

לא רוצה את זה!

~משרבבת שפתיים בעצבנות~ די כבר. ~מפסיקה לשרבב שפתיים בעצבנות~

ואז מה אם יש לי שפתיים מדהימות, אני אשרבב אותן בעצבנות מתי שבא לי ~שוב משרבבת שפתיים בעצבנות~

בדרך כלל אני לא כותבת עם העוויות, אבל נמאס לי.

אני לא אוהבת שמנסים להבין בכוח מה קורה לי בראש.

אם אני כל כך יפה ומסתורית, אולי כדאי שאני אשאר ככה. אם המסתוריות שלי זה מה שמקסים אותך, אולי כדאי שתתן לה להימשך, או שהקסם יתפוגג. אני מסתורית, קלטתי. אני מסובכת, הבנתי. זה שאתה אוהב את זה זה דבר אחד. זה שאתה מנסה לשנות אותי זה משהו אחר לגמרי.

ואני לא אוהבת את זה בכלל.

אני כאן כי אני כאן. כי נחמד לי לדבר עם מישהו שאוהב להתווכח ושאפשר לאיים עליו עם מחזיק מפתחות. אף פעם לא הצלחתי לאיים על מישהו מעולם, זה לא עבד - אף אחד לא קנה את זה. אז זה שאני מצליחה לאיים עליך עם מחזיק מפתחות זה הישג בשבילי. אני כאן כי אתה נחמד אלי, וכי נוח לי להיות כאן. וזהו. זה כל מה שיש בזה. אני לא רוצה יותר מזה ולא מסוגלת ליותר מזה כרגע.

וזה שתמשיך לומר לי כמה שאני יפה וכמה שאני מדהימה וכמה שאני מקסימה אותך (וכן, אני יודעת שאיפור שחור מתאים לעיניים שלי, אחרת לא הייתי שמה אותו), זה שתמשיך לומר את זה לא יעזור לך. כי אני לא כמו שאר הפקצו"ת שנפגשת איתן בעבר - אותי לא קונים בסתם מילים יפות. אתה בקושי מכיר אותי, איך אתה יכול לדעת מי אני?

אני מי שאני, ואת אני אי אפשר להכיר בפגישה אחת - ולא משנה כמה זמן היא נמשכה - כי אני מסובכת מדי בשביל זה. כזו אני, ואם אתה לא מוכן לקבל את זה, ואם אתה מנסה לשנות את זה, אז אתה טועה. אני לא אוהבת שמנסים להבין אותי בכוח - במיוחד לא כשאני מכירה אותך כל כך מעט זמן, כל כך מעט צדדים בך.

אני מבינה שהתלהבת ממני (למרות שאני לא מבינה למה...), אני מבינה ש"התחברת" אלי מיד (למרות שאני לא מבינה למה...), אני מבינה שאתה חושב שאני לא עוד "סתם אחת" (למרות שאני לא מבינה למה...) - כבר שמעתי את זה איפהשהו... מעניין מי אמר לי את זה... NOT... לא רוצה להיפגע שוב. אתה לא תפגע בי גם אם תנסה, כי אני לא אתן לך.

זהו.

קאפוט.

אני לא אוהבת שמתזזים אותי.

לא.

נקודה.

סוף.

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 3/8/2005 01:16   בקטגוריות מעוצבנת עד כלות הנשמה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-5/8/2005 17:11



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)