לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

המפפ...


אני באמת לא מאושרת כשדברים לא יוצאים לי. אבל אולי הם רק צריכים זמן להסתגל - תרתי משמע.

היה לי מעניין היום, אבל אני לא אכתוב למה.

במקום, אני אשים לכם כמה תמונות של אירועים שקרו אחרי שאבא שלי ואני החזרנו את נועה הביתה:

 

לא ייאמן כי יסופר, כי אבא שלי אף פעם לא נוגע בחיות, בטח שלא מחזיק אותן:

 

 

 

ואני, דווקא כן ייאמן כי יסופר:

 

 

 

זהו.

היה נחמד, ביליתי כמה שעות איכות עם נועה, יצאנו מזה כמו אחרי מרחץ דמים מעוות, אבל היה נחמד מאוד. והיא לא רק "ידידה" שלי. נועה היא חברה למופת. :)

 

והיה לי חלום מוזר. חלקכם אולי יגיד לי שאני יותר מדי שקועה בנושא, אבל לי לא אכפת, זה כבר לא אני, זהתת המודע שלי:

אנחנו נמצאים אצל סבא וסבתא בבית - נועה, גל, עדן ואני. אני יורדת רגע להכין פופקורן, ואז עדן אומר שהוא צריך ללכת.

"למה?" אני שואלת, ומלווה אותו לדלת. "רק לפני עשר דקות הגעת."

"אני יודע, אבל אני נוסע מחר ל**********" (אני לא זוכרת לאן הוא אמר שהוא נוסע, אבל זה היה איפהשהו בארה"ב).

"באמת?!" אני שואלת, ואז סבא שלי עומד לידי ומסביר לי על המקום הזה שעדן נוסע אליו ומה יש שם וכאלה דברים. בדיוק כשאני מסתובבת לצד שעדן עמד בו כדי לבקש ממנו חול, אני מגלה שהוא כבר התקדם ואני לא רואה אותו מדרך הגישה של הבית. אז אני יוצאת אל הכביש, ואני רואה שהוא כבר קצת רחוק. אני מתחילה ללכת אחריו.

"עדן!" אני קוראת, אבל הוא לא שומע. אני מצמידה את שתי הידיים שלי לפה וצועקת: "עדן סייג!" הוא מסתובב, רואה אותי הולכת אחריו ומתחיל לרוץ. אני רצה אחריו גם כן. הוא מביט מתישהו שוב לאחור, ואז עוצר וחוזר לכיוון שלי בריצה. הצעדים שלי נורא ארוכים וכל צעד לוקח אותי כמה מטרים קדימה לפני שאני נוחתת על הרגליים, וככה אני עוקפת אותו במעט לפני שאני מצליחה לעצור. אבל אז הוא תופס לי את היד ומושך אותי אליו לחיבוק.

"לי." הוא אומר לי אחרי שהחיבוק נגמר.

"עדן, למה לא חיכית לי?"

"אני..."

וזהו, פה החלום נקטע. הוא בדיוק עמד לומר לי מה הוא, והלך החלום. נגמר. הטלפון צלצל ואני מרוב עצבים פשוט לא עניתי. הוא היה כל כך קרוב לומר לי! וככה פספסתי את זה בגלל טלפון מסכן...  אחרי זה ראיתי שזו הייתה ג'וזי. היא רצתה להקריא לי מערכון שהיא כתבה. נו מילא...

המילה האהובה עלי לפוסט הזה היא: סגול.

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 5/8/2005 01:46   בקטגוריות יום לא רע  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של gozphin ב-7/8/2005 18:26



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)