לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

אין זמן...


פסיכו' דורש ממני הרבה, וזה אומר שאין לי כמעט זמן לכלום. עכשיו עשיתי קצת הפסקה משיעורי הבית שלא הספקתי לעשות ביום שלישי כי גיא והחברים שלו היו פה ברביעי ולא היה זמן, לבין השיעורים של יום חמישי, שאני עוד צריכה לסיים...

אבל אני חייבת להראות נוכחות, אני צריכה את זה אולי יותר בשביל עצמי.

 

מוזיקה מתנגנת לי בראש כבר הרבה זמן, אז החלטתי לחבר לה מילים. מכיוון שאין לי הרבה זמן אני לא ארחיב על מי ולמה, והנה לכם השיר החדש שכתבתי (המוזיקה שלו מדהימה...) :

 

לאן?/לי תירם

היית ידיד,

כשידידים היה

קשה להשיג.

 

ואהבת אותי,

כשלא חשבתי שאפשר

לאהוב אותי בכלל.

 

אז לאן אתה הולך?

מה פה השתבש?

והאם יש,

איזו דרך,

להחזיר אותך אלי?

אני לא אבקש,

אך גם לא אתבייש,

כי בי עוד בוערת

אהבה כמו אש.

 

האמנת בי,

כשאפילו אני

לא האמנתי בעצמי.

 

ובטחתי בך,

גם כשאכזבתי אותך

תמיד יכולתי לחזור אליך.

 

אז לאן אתה הולך?

מה פה השתבש?

והאם יש,

איזו דרך,

להחזיר אותך אלי?

אני לא אבקש,

אך גם לא אתבייש,

כי בי עוד בוערת

אהבה כמו אש.

 

אך עכשיו כה לבד,

ואין אף אחד

שאוכל לומר בכנות.

ואני לבדי,

רק חושבת עליך

ועל כמה שאני אוהבת אותך...

 

אז אולי עכשיו תחזור,

הפחד לא יגבור,

כי אני אשמור

הייטב עליך,

מכל צרה שתבוא.

אני יודעת שלא

אהיה עוד שלמה,

אם לא אוכל

להיות שוב איתך.

 

~סולו גיטרה~

 

אז לאן אתה הולך?

מה פה השתבש?

והאם יש,

איזו דרך,

להחזיר אותך אלי?..

 

אני אוהבת אותו. הלוואי והיה לי מספיק כישרון כדי לדעת לנגן אותו או לשיר אותו למישהו שיוכל להוציא מזה תווים ואקורדים. אבל לרוע המזל אני עילגת בתווים, והזיופים הנוראיים שלי הם משהו שעדיף לחסוך מהעולם...

ושאיש לא ייעז לומר אחרת - אני כן שרה גרוע...

הו, מילא.

המילה האהובה עלי לפוסט הזה היא: hanyou. כי בלעדיך, אני רק חצי שד ;) (הא לכם ניצול לטובה של שירים מזרחיים, מואהאהאהאה... ^^).

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 20/8/2005 22:25   בקטגוריות שירים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-24/8/2005 02:08



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)