לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

תשובות לשאלון השבועי


מתי הייתה הנשיקה הראשונה שלך?
ב-12 באוגוסט 2004 בשעה 10:10

האם הנשיקה הראשונה הייתה מהאהבה או מלחץ?
אהבה נטו.

האם התנשקת פעם מתוך משחק?
תלוי מה אתם מכנים משחק... כשרודפים אחריכם בכל הבית ואם תופסים אתכם אז אתם חוטפים נשיקה בתור עונש, אז כן...
אם הכוונה היא לאמת או חובה, אז לא.

עם כמה אנשים התנשקת?
נשיקה אמיתית?
עם בנאדם אחד בלבד.

איך נשיקה צריכה להיות? להוטה ומהירה, או איטית ועדינה?
תלוי בסיטואציה. אבל אישית אני מעדיפה שיהיו זורמות והמהירות לא ממש משנה לי. העיקר זה ההרגשה, לא כמה מהר היא עוברת.

מהי נשיקה בשבילך? סתם לכיף או משהו רציני ועמוק?
גם וגם. אני לא אתנשק אם זה לא יהיה משהו רציני ועמוק, אבל אחרי שזה כן יהיה משהו כזה, זה יהיה נחמד גם להתנשק בשביל הכיף.

האם פעם התנשקת עם אישה (לבנים: עם גבר)? אם כן - איך הרגשת?
לא את זה עוד לא יצא לי לעשות אבל לכו תדעו, מסתבר שבנות הן לפעמים הרבה יותר רגישות מבנים...
למרות שלא נראה לי, אני אוהבת בנים (בן אחד אם לדייק אבל נו, זה מדגם מייצג), הרבה הרבה יותר מדי...

המילה האהובה לפוסט הזה: נשיקה.
עם כל הזיבולי שכל האלה על נשיקות, איך לא?
זבלו לי על זה ;).
שלכם,
hanyou

נכתב על ידי hanyou , 27/8/2005 11:51  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-29/8/2005 00:02



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)