לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

תמונות מחודש רפת


זוכרים שבשנה שעברה היה לי חודש רפת, והייתי צריכה לקום כל בוקר בשלוש כדי לחלוב וישנתי בביה"ס וכולכם חשבתם שזה נורא מוזר?

אז הנה תמונות מהלילה האחרון שלי שם :).

השעה הייתה בערך ארבע וחצי לפנות בוקר, כולנו היינו כבר קרוב לסיום החליבה, עייפות עד אין קץ... ובכל זאת בחרנו שכן להנציח את הכל בתמונות :).

 

זו שיר עם פרה:

 

 

זו שיר עם עוד פרה:

 

 

זו אני עם פרה:

 

 

זו אני עם עוד פרה:

 

 

אלו גפן, שיר ואני על רקע המכון (שמונה פרות מכל כיוון, כבוד!):

 

 

אלו שיר וגפן מצטלמות עם דוד - הרפתן הראשי (דוק'שקה!!!):

 

 

זה הכל להפעם, המילה האהובה עלי לפוסט הזה היא: גדי. סתם עלה לי לראש :).

אה כן, עשיתי רגליים. יצא פיקס :).

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 1/9/2005 19:41   בקטגוריות אובדת עצות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גפן ב-2/9/2005 14:40



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)