לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

אין לי עוד הרבה...


נשאר לי משהו כמו עוד חצי עמוד לכתוב, לפני שאני אסיים את הספר שלי.

איזו סגירת מעגל - בכיתה ז' התחלתי לכתוב אותו, ועכשיו כשאני מסיימת תיכון אני גומרת אותו.

במקום מסוים אני ממש גאה בעצמי. במקום אחר, אני לא ממש יודעת עד כמה הספר הזה שווה.

רק עוד חצי עמוד - וואו - מי היה מאמין? וואו...

 

שוב היה לי חלום על עדן. הפעם היה לו רשיון לאופנוע, והייתי צריכה לחזור הביתה אז הוא הציע להסיע אותי. אני זוכרת אותו אומר לי לשבת מאחוריו, ואיך אני מחבקת אותו כדי לא ליפול, ואיך הקסדה הייתה כבדה. המנוע השמיע רעש חזק למדי ושאלתי אותו אם זה נורמאלי והוא אמר שכן.

אבל אז החלום התחיל להתפורר לאט לאט - כלומר, בהתחלה נעלם הנוף מאחורה, כשהבטתי אחורה ראיתי רק שחור, ואז החשכה התחילה להתקדם עוד ועוד עד שגם מקדימה כבר לא ראיתי כלום. היינו רק הוא, אני והאופנוע נוסעים קדימה בחשכה מוחלטת. ואז גם המראה הזה התעמעם, עד שרק הרגשתי את התנועה ואת קול המנוע מטרטר בשכל. ואז גם תחושת התנועה אבדה, ומין אור עמום כזה התחיל לחדור לחשכה, אבל הרעש של המנוע נשאר.

פקחתי עיניים וגיליתי שזה בוקר, ומישהו אי שם בשכונה מכסח את הדשא שלו. מדהים כמה רעש של מכסחת דשא דומה לקול מנוע של אופנוע.

 

המילה האהובה עלי לפוסט הזה היא: אופנוע.

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 1/10/2005 17:40   בקטגוריות לא הייתי מאמינה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-3/10/2005 15:32



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)