לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

הממ...


אני לא יודעת למה חשבתי שזה חשוב לכתוב על זה פוסט, אבל דיברתי עם עדן עכשיו, שזה דבר מפתיע לכשעצמו, כי הייתי בטוחה שהוא יחזור מאילת רק ביום רביעי, והוא סיפר לי שהוא הסתפר. אבל לגמרי. הלכה הרעמה, נשאר קצוץ.

הוא אמר שאני יכולה להרים אליו טלפון מתי שאני רוצה ולבקש ממנו שיבוא כדי שאני אראה את זה. אני שמחה שהוא סוף כל סוף החליט לעשות את זה. כלומר, אני לא כל כך זוכרת איך הוא נראה בקצוץ לגמרי, אבל כמה רע זה יכול להיות כבר? (זה לא...).

נחיה ונראה...

אני חושבת שהריקנות מאתמול עברה לי. משום מה תמיד כשאני מסתובבת בחברה ההיא של אנשים אני מרגישה ריקנית אחרי זה. כאילו הם מצצו ממני את כל מה שהיה בי. לא יודעת למה, אולי כי הם גורמים לי להרגיש כל כך קטנטונת לידם...

בגלל זה עכשיו אני בדילמה אם ללכת למסיבת יום ההולדת של אורי או לא. כלומר, אני יודעת שכל האנשים האלה יהיו שם, ואני לא רוצה להיות לידם שוב, להרגיש כמו חרק קטן שצריך לקפוץ כשהם אומרים לו ולתת להם לדרוך עליו כשהם לא צריכים אותו יותר. מצד שני - זה אורי... כלומר, הוא ידיד טוב שלי... השאלה היא כמה זה משנה לו אם אני אבוא? לא הרבה, כנראה... נו מילא, אני פשוט אשלח לו sms "יומולדת שמח" או משהו...

אז אין יותר ריקנות. החדר בלי הקירות קיבל קירות, נצבע בשלל צבעים צבעוניים (מצעד הגאווה, יאי...), והוא מתחיל להתמלא ברהיטים. אבל זה חדר גדול - ענק. נראה כמה זמן ייקח לו להתמלא...

וואי, אני לא מאמינה שהוא הסתפר... הגיע הזמן באמת... כלומר, כולנו ידענו שזה ייקרה מתישהו, אבל אף אחד לא ידע שכל כך מהר... מזל טוב?

 

חוץ מזה, הנה פרסום של בלוג נחמד - theopenblog. כל אחד יכול לכתוב בו, לפרסם בו עמדה או דעה. זה רעיון ממש נחמד לדעתי. נסו ותיווכחו בעצמכם.

 

זה ממש מדהים - אם אתמול לא היה לי כוח לכלום, היום אני כבר שרה ביחד עם השירים ברשימה שלי... נחמד לי עכשיו...

 

I Can't Smile Without You/Barry Mainlow

 

You know I can't smile without you

I can't smile without you

I can't laugh and I can't sing

I'm finding it hard to do anything

You see I feel sad when you're sad

(Ooooo)

 I feel glad when you're glad

If you only knew what I'm going through

I just can't smile without you

 

You came along just like a song

And brighten my day

Who would have believed that you were part of a dream

Now it all seems light years away

 

And now you know I can't smile without you

(Oh, I can't)

I can't smile without you

(Ooooo)

I can't laugh and I can't sing

I'm finding it hard to do anything

You see I feel sad when you're sad

(Oh I feel)

I feel glad when you're glad

(Ooooo)

If you only knew what I'm going through

I just can't smile

 

Now some people say happiness takes so very long to find

Well, I'm finding it hard leaving your love behind me

 

And you see I can't smile without you

(Oh, I can't)

I can't smile without you

(Ooooo)

I can't laugh and I can't sing

I'm finding it hard to do anything

You see I feel glad when you're glad

(Oh, I feel)

I feel sad when you're sad

(Ooooo)

If you only knew what I'm going through

I just can't smile without you

 

FADE

I can't smile without you

I can't smile without you

I can't laugh and I can't sing...

 

המילה האהובה לפוסט הזה היא: שיער. וואו... נחמד...

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 17/10/2005 22:49   בקטגוריות יותר טוב  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-18/10/2005 23:40



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)