לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

תשובות לשאלון השבועי


האם את אוהבת את המראה שלך? מה את אוהבת בו?
אני לא אוהבת את כל המראה שלי. יש לי אגן רחב מדי לטעמי... ואני גם לא אוהבת את הפנים שלי.
אבל אם יש משהו שאני כן אוהבת בי זה את האף והעיניים שלי...
אבל את העיניים רק אם יש בהן עיפרון - אחרת הן לא שוות הרבה...

עד כמה משנה לך המראה של החבר שלך?
אם היה לי חבר הייתי יכולה לומר בכנות. אבל מכיוון שאין לי אני אתייחס לחבר הקודם שלי. לא היה אכפת לי שהוא נראה ממש ממש טוב.
הנה, אני עדיין אוהבת אותו אפילו שהוא הוריד את הרעמה והוא נראה כאילו הוא חייל במדים אזרחיים...
ואני אהבתי את הרעמה שלו...

האם בגלל מראה לא מחמיא, תבחרי שלא לצאת עם חבר מסויים?
לא, זה אחד הדברים שהכי פחות אכפת לי מהם. יותר אכפת לי מהאדם שבפנים.

איך את נראית (צבע עיניים, שיער, גובה, משקל וכו’)?
1.64 (כן, אני לא גבוהה במיוחד...)
נכון לעכשיו 53 קילו (לפני מחזור, מה אני יכולה לעשות...), בדרך כלל 51.
שיער חום כהה (במקור, אחרי שצבעתי אותו לסגול הוא נהיה יותר בהיר - עדיין לא סגול אבל יותר בהיר...)
עיניים חומות כהות.
אף קטן (לא תימני תודה לאל!!!)
משקפיים (מספר קטן יחסית)
מנסה לגדל ציפורניים - הן כל הזמן נשברות.

האם את נוהגת להתאפר ולהשתמש בתכשירים שונים כדי ליפות את עצמך?
קרם לחות לשיער, דיאודורנט, עיפרון שחור ומסקרה שחורה, ושפתון. חוץ מזה שום דבר.

מהי החשיבות שאת מקנה למראה החיצוני, כשאת בוחרת חבר?
זה לא כמו שאלה 3?
אני לא מקנה לזה חשיבות, ואם כבר הגעתי למצב כזה שפל, אז חשיבות מינימלית.

אחח... אני לא מאמינה שעניתי על הדפקטיביות הזאתי...

המילה האהובה עלי לפוסט הזה היא: אהבה. יאללה, אני מחכה!!!
שלכם,
hanyou

נכתב על ידי hanyou , 30/10/2005 22:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-1/11/2005 18:00



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)