לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

לחרוף


מכירים דוב?

נו החיה הזו.

אז לפעמים היא עושה שנת-חורף.

ואני חושבת שזה בדיוק מה שאני עשיתי היום...

חזרתי מיום ההולדת של ניר (היה ממש נחמד). השעה הייתה בערך אחת וחצי ככה, והלכתי לישון בשתיים וחצי (קראתי שני פרקים מהספר השישי של הארי פוטר - תנו לי בכבוד!).

התעוררתי היום ל"בוקר" מעט חשוך. השעה הייתה תשע. pm. לילה.

אף אחד לא העיר אותי.

היו לי חלומות נהדרים - מלאי עלילה ומרתקים שנמשכו ונמשכו ונמשכו והיה כיף לחלום אותם, במיוחד ללא הפרעה.

חוץ מזה שאני שמחה שישנתי כל כך הרבה כי בזמן האחרון אני לא מצליחה לישון טוב. אני הולכת לישון מאוחר בלילה, מתעוררת באמצע הלילה וחוזרת לישון ככה שהשינה שלי זה כמו שמיכה ישנה מלאת טלאים וחורים, ואני צריכה לקום בשש וחצי שזה אף פעם לא נחמד במיוחד. אז אני נורא נורא עייפה...

גם עכשיו אני עדיין עייפה. אני הולכת לישון שוב עוד מעט, אני רק אקרא קודם קצת כי אני מתה לדעת מה ההמשך (ואני רק בשני הפרקים הראשונים).

 

אה כן:

עוד צעד רשמי בהתרחקות מעדן - מחקתי את כל ההודעות הישנות שלו מהנייד שלי. אין יותר "רבע שנה שמח ילדונת <:)" או כל הודעה אחרת שהוא שלח לי. נמאס לי מזה, נמאס לי ממנו. הוא יכול ללכת להזדיין אם בא לו.

ואם מישהו מכם רק ייעז להגיב לי על החלק הזה, אני אתעלם ולא אענה לכם יותר לאף תגובה בחיים. אני לא רוצה לשמוע את מה שיש לכם לומר על זה! ואל תדברו איתי על זה אם אתם מכירים אותי ויכולים ליצור איתי קשר (מטיאס וניר). לא רוצה לדבר על זה ולא לשמוע על זה ולא לאזכר את זה בשום דרך שהיא. נ-ק-ו-ד-ה.

 

אני שמחה שניר אהב את הכיבשי שלו :). היה לי ממש נחמד אתמול וגם יש להם תנור חימום שבאמת מחמם ^^. כמו שאני אוהבת.

המילה האהובה עלי לפוסט הזה היא: כיבשי. כי היא באמת יצאה טוב.

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 24/12/2005 21:33   בקטגוריות יום מושלם  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-27/12/2005 16:22



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)