לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

פתח תקווה...


היה נחמד.

מאוד נחמד.

 

שמחה לחזור הביתה למרות הכל.

 

נהגתי. הרבה.

 

קיבלתי את הספר שלי ששלחתי לעצמי בדואר רשום - עכשיו אף אחד לא ישבור לי זכויות יוצרים.

עכשיו תהיה תקופה ארוכה של לחכות לתשובה כלשהי מידיעות אחרונות.

 

סילבסטר היה עלוב. מצד שני איזו סיבה יש לנו לחגוג חג של קדוש אנטישמי? חבל.

 

יש לי מין הרגשה של חוסר מיצוי עצמי לאחרונה.

ועם זאת אני מרגישה טוב עם עצמי. מאוד טוב עם עצמי.

 

אני צריכה לעשות כל כך הרבה שיעורים ואני לא יודעת איך אני אספיק.

 

אני מרגישה שקצת בזבזתי את הזמן שלי.

 

למדתי לעולם לא להצטער על מה שהיה. מה שהיה היה. מה שקורה קורה כי הוא צריך לקרות, ואם הוא לא היה צריך לקרות - הוא גם לא היה קורה. להצטער על העבר פירושו לבזבז על אותו הדבר בדיוק שעליו אנחנו מצטערים עוד זמן, ואת זה אנחנו ממילא לא רוצים לעשות. אז מה הטעם בלהצטער על מה שהיה? פשוט להמשיך הלאה וללמוד מהטעות להבא.

זה תקף גם לסרטים מעפאנים כמו "ימים של אהבה" שלא שווה לבזבז עליהם את ה-31 ש"ח לכרטיס וה-17 ש"ח לפופקורן שממילא נופל על הרצפה ומלכלך את הכל. אל תשאלו אותי למה הלכתי לסרט פקצות שכזה. אל תשאלו אותי למה לא הייתי חזקה ועמדתי בזרם שלקח אותי לראות אותו. הדבר היחידי שאני יכולה להגיד לטובת הסרט הזה הוא שהוא גרם לי (ולכל יושבי האולם), לצחוק. זה היה כמעט כמו הופעת סטנד-אפ חיה באולם הקולנוע.

בכל פעם שמאיה בוסקילה הזו צחקה או בכתה או הלכה כמו הפרחה שהיא באמת, שאגות הצחוק פשוט הרטיטו את האולם. היא פשוט אישה מטומטמת, אין מה לעשות. כמו שאמר אחד הצופים - עדיף שתמשיך לשיר ותוותר על קריירת המשחק הכושלת. אני לא מבינה מה חשבו המפיקים כשהם שכרו אותה לשחק.

ומן הצד השני יש את סיפורי נרניה. עכשיו, הנה לכם סרט טוב! עליו אני אמעיט במילים מכיוון שכל אחד צריך לעבור את החוויה בעצמו. :)

לפחות עכשיו המלצתי לכם לאיזה סרט לא ללכת. כשהרמה של הסרטים הישראליים תעלה - אז אולי יהיה על מה לדבר. דברו איתי בעוד מאה שנה, נראה מה נהייה עם התעשייה הקולנועית הישראלית...

 

המילה האהובה עלי לפוסט הזה היא: אסלן. אריה יפהפה שכמותו!

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 2/1/2006 10:55   בקטגוריות יום לא רע  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של gozphin ב-3/1/2006 18:01



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)