לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

exposure


חשיפה לאור ירח מלא.

(ואולי לא).

אגב, לכל התוהים. לא, זו לא אני - לי בוודאי אין רגליים כל כך ארוכות וחטובות, תחת כל כך מעוגל וחטוב, גב כל כך גמיש וחטוב, וחזה אממ... כל כך... אממ... וחטוב... כן...

אבל הייתי רוצה שזו תהיה אני! כלומר, תראו אותה! ררראו!!! *שולפת ציפורניים*

הממ... :\ הלוואי והייתי נראית כמוה...

חה.

אם הייתי נראית כמוה - נראה לכם שהייתי לבד היום?!

:\.

תמיד אפשר לחלום :).

 

הרי לכם:

 

 

 

 

איזה יום... שלוש שעות עבודה מפרכת באורווה ובסוף גיליתי גם שאין לימודים... באסה בריבוע :\. אבל חפיף, היה נחמד במקום. ישנתי קצת.

אגב, משפט שהמצאתי היום: לפעמים צריך להניח את הדג מתחת לאף של החתול, אחרת הוא לא יידע לאיזה כיוון לרחרח. זה משפט שמדבר על אנשים שלא מבינים רמזים (אם לא הבנתם את הרמז, הרגע הנחתי את הדג מתחת לאף שלכם, חתולים מסריחים מטונה!).

המילה האהובה עלי לפוסט הזה: החשיפה.

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 24/1/2006 22:26   בקטגוריות יום לא רע  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-26/1/2006 07:39



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)