לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

תשובות לשאלון השבועי


האם את שופטת אנשים ע"פ הבגדים שלהם?האם, לדעתך, הם שופטים אותך?
אממ... לא יודעת ממש... לא בצורה שמשנה לי באמת. כלומר, אני אומר אם לדעתי משהו לא מתאים למישהו, אבל זה לא אומר שהוא ייחשב פחות או יותר בעיני... נראה לי.
אנשים... עם גדול מדי... אלה שמכירים אותי - אני לא חושבת שהם ישפטו אותי לפי הבגדים שלי.
אלה שלא מכירים אותי - איזה עוד קריטריון יש להם? הם הרי לא יודעים כמה שאני נחמדה, מוכרשת, חכמה (שקרנית ^^).

איזה סגנון לבוש מועדף עלייך? האם בכלל אכפת לך מה את לובשת?
אני אוהבת ג'ינסים...
ולאחרונה מצא חן בעיני הלוק של חולצת משבצות ועליה ג'קט ככה שמה שרואים ממנה זה רק את הצווארות והחפתים (והשארית מלמטה, אני שונאת חולצה בתוך המכנסיים).
רשמי משהו, אך עדיין, זרוק למדי :).

מתי הפעם האחרונה שקנית בגד? הלכת במיוחד או שזה היה מקרי?
האמת שלא מזמן (בשבוע האחרון אני חושבת), ב'תמנון' בקניון חדרה.
אם להיות כנה, זה היה במיוחד אלא שהכוונה הייתה לקנות לאבא מעיל. בסוף אמנם קנינו לו מעיל, אבל יצאתי בעצמי עם שתי חולצות מכופתרות (יפהפיות ^^), משם.
אז מקרי או לא, אני מרוצה :).

האם את משתמשת בלבוש שלך כדי להביע את עצמך?
כן. יש לי כובע קסקט שמביע את יכולותיי האומנותיות... סתם, אני פשוט אוהבת להצהיר ש: "כן כן, אני המוזרה שמתהלכת בביה"ס בכובע קסקט שחור". שלאחרונה עומד לעבור כביסה (ברגע שיהיה לי כוח לכבס אותו כי הוא חייב לעבור כביסת יד... ואין לי כוח לעשות ביד כרגע ^^).

אבל אני אוהבת ללבוש את החולצת משלחת פולין שלי, זה נותן לי הרגשה של ביטחון (לא יודעת למה).

האם את מתלבשת לפי מה שנחשב "באופנה"?
לא יודעת... ג'ינס תמיד יהיה באופנה לא?
אבל אני מתלבשת איך שנוח לי. ואני לא ממש חושבת שהכובע שלי כל כך באופנה, למרות שמסתבר שפתחתי סטייל חדש בביה"ס (לי סטייל ^^).

מה יותר חשוב: להרגיש בנוח בבגד, או אם הוא נראה טוב? למה?
הו, ברור שלהרגיש בנוח.
אבל אם הבגד נראה טוב אז זה גם כיף D:

בגדים זה נושא חשוב לפי דעתך, או שולי?
איזה מין שאלה זו? מאיפה זה אמור לשנות לי?!
כלומר, אני לא חושבת שאני אלך עם משהו שלא נוח לי ללכת איתו, אבל לא עד כדי כך שאני אוותר על ג'ינס כי הוא כחול מדי...

המילה האהובה עלי לפוסט הזה היא: לי. שם יפה, לא? ;).
שלכם,
hanyou

נכתב על ידי hanyou , 6/2/2006 23:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)