לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

קוקו, איפה אני?


האמת שאני כבר באמת לא יודעת.

 

לאן נעלמתי בזמן האחרון? או יותר נכון, לאן לא נעלמתי? אני הולכת ותופחת מיום ליום. והמחזור הזה שמאחר לא ממש עוזר לי... כבר חודש עבר מאז הפעם האחרונה (בטיול השנתי), ומאז הוא פשוט מבושש לבוא. אבל כל הרעב הזה שתוקף תקופה קצרה (ממש קצרה, מה אני אגיד...), לפני המחזור נשאר עכשיו, ואני פשוט הולכת ותופחת לאיטי (ולא, אני לא בהריון). אני מרגישה הרגשה של דז'ה וו. אה כן - המחזור שלי תמיד מאחר, כוסעלהאמאמאשלו!

 

אני רוצה לקבל מחזור ולחזור להיות יפה ורזה וחלקה!!! אני רוצה לקבל מחזור כדי לדעת שהכל בסדר איתי ושאני לא איזה freak of nature, או שאני לא בהריון מרוח הקודש הארורה ואחותה הצולעת גם כן היא!!! כוסעלהאמאמאשלו - אני רוצה שהוא יבוא כבר!!! שיר ב. פעם שאלה אותי מה יותר גרוע מלקבל מחזור, ואני אמרתי לה שלא לקבל. אני צודקת!!! כוסעמק, אני רוצה את המחזור שלי ועכשיו!!!

 


(אגב, מישהו פה רואה תסמונות של פרה-מחזור? אולי סוף סוף... כוסעלהאמאמאשלו!!!)

 

וחוץ מזה הייתי היום עם שיר בטיול והיה ממש נחמד. נוף יפה, כפר אומנים (מחזיר מפתחות חדש, ושוב בצורת צב, אני חושבת שאני אצרף אותו ליאצק, שיהיה לו בן זוג לחיים), ובסוף מוזיקה דרום אמריקאית טובה.

 

ובחמישישישי הייתי בהפקות של אורט ומבואות. היו הפקות ממש ממש יפות - האנשים האלה באמת יודעים לשחק. אני מקווה שככה גם יהיה אצלנו (למרות שאני בספק אם אצלנו יהיה כזה מושקע כמו אצלם...).

ואני לא יודעת, אני מרגישה שאני קצת מאבדת את עצמי. אני נוטה להתעצבן מהר יותר על אנשים, אני לחוצה כל כך בזמן האחרון ואני לא יודעת מה לעשות עם זה. אני מרגישה כמו ילדה קטנה ומטומטמת.

 

אבל אני כל הזמן משננת לעצמי - המעלה הטובה ביותר היא היכולת לסלוח. היכולת לסלוח. היכולת לסלוח.

ואם לא עלי, שיכולה לסלוח, על מי יתעצבנו?

אולי אני הופכת למישהי אחרת...

אולי אני פשוט חוזרת אחורה...

אולי אני פשוט משמינה, לא מקבלת מחזור ועצבנית על זה.

אולי יש עלי יותר מדי לחץ.

אולי אני פשוט צריכה מישהו שיוריד ממני את הלחץ.

אולי אני פשוט צריכה להתפרק.

אולי אני צריכה לחזור ללמוד לבכות - לאחרונה אין לי זמן לזה כל כך, יותר מדי עמוס לי.

אולי אני צריכה להירגע.

אולי אני צריכה להתבגר.

אולי אנשים סביבי צריכים להתבגר.

אולי יגיע לי המחזור היום, כוסעלהאמאמאשלו!!!

 

המילה האהובה עלי לפוסט הזה: מחזור. ארררגגג!!!

שלכם,

hanyou

 

נכתב על ידי hanyou , 25/2/2006 20:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-26/2/2006 17:09



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)