לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

אני ממורמרת...


לא כיף לי, אני מרגישה באסה, חרא לי, ואני שטחית אחושרמוטה...

מה כבר ביקשתי? מה?!

רציתי רק קצת כחול בחיים, או יותר נכון בשיער.

מה כבר ביקשתי מהשיער המזדיין שלי?! שיסכים להיצבע?

אבל לא... הוא יש לו תכניות משלו... אז כחול הוא לא יהיה... גם סגול הוא לא רצה להיות, הבן זונה הזה.

אז עכשיו אני צריכה להתמודד שוב עם שיער שעבר טיפול כימי ולא נצבע, אלא רק נהיה יבש אחושילינג. אני כל כך מעוצבנת. נועה תרמה הרבה זמן ומאמץ בשביל פאקינג לצבוע אותו, והוא נשאר בשלו. המקסימום שהאדיוט הזה אולי עשה היה להתכהות עוד קצת...

אני מעוצבנת עליו עד כלות הנשמה...

כל כך כל כך מעוצבנת...

זהו, בפעם הבאה אני קונה צבעי בניין, איזה טמבור או משהו כדי לצבוע אותו...

בא לי פשוט לגזור את כולו ולהתעלל בו קשות עכשיו... אבל אני יודעת שזה מפגר כי בסוף אני זו שנפגעת מזה, לי תהיה קרחת/תספורת לא מאוד מחמיאה (לפי מה שאני בניתי לעשות לו בכל אופן)...

אני כל כך עצבנית עליו...

אני צריכה מספרה. אבל זה יקר. אני צריכה להשלים עם זה שהשיער שלי לא כשיר לצביעה וזהו... אבל בחיי שזה כל כך מעצבן!

בא לי לזרוק משהו על מישהו, מי מתנדב לתפקיד הנזרק/הנפגע?

אוף....

והייתה לי מתכונת גרועה במתמטיקה... כלומר, בדקתי עם אנשים וראיתי שחלק מהתשובות יצאו לי כמו שיצאו להם, אבל באמת - מה הסיכויים שיהיה לי ציון טוב בזה? כבר השלמתי עם זה שאני לא משהו... אני פשוט לא רוצה להיכשל שוב...

אוף... אני רוצה להירגע ואני לא יודעת איך...

 

המילה האהובה עלי לפוסט הזה היא: מאמץ. אפילו שהםעם הוא לא היה שווה הרבה, כי השיער המעפאן שלי פשוט מטומטם...

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 18/3/2006 16:45   בקטגוריות יום איכסה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-19/3/2006 20:33



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)