לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

מאוחר


"זה אמצע הלילה ואולי קצת מאוחר..." - שורה נחמדה, הגיונית משהו...

אז כן, אמצע הלילה ואתם נמצאים עם לי חולת הנפש, העייפה, הממורמרת משהו, האחת שלא יודעת הרבה מחייה, שלא יודעת הרבה בכלליות, ושהייתה מתה ללכת לישון אבל דווקא כשהיא חזרה הביתה שפוכה מעייפות, היא לא הצליחה להירדם :\.

ואחרי זה שואלים אותי למה לי להיות מצוברחת... מחקרים גילו שאדם שלא ישן הרבה מצד אחד, ואילו מן הצד השני הוא מבצע פעילויות מאמצות שונות, יוצא לא מרוצה לרוב. אדם שצבטו אותו בכל פעם שנרדם, הצליח לשרוד שבוע בקושי. הוא השתגע ואי אפשר היה לתקן את מצבו.

אני אולי לא-לא ישנה, אבל 4.5-5 שעות שינה בממוצע זה לא משהו, עדיין...

אני חושבת שאני יודעת למה אני לא יכולה להירדם. אני צריכה נוכחות של עוד מישהו בחדר. כנראה שבוטן (מתוק שלי כפרעליו, אני צריכה לצלם אותו מתישהו ולשים אותו כאן), כבר לא מספיק לי. למרות שהוא מאוד חמוד ונוח להתכרבלות... הוא כל כך נעים! אני מתה עליו! הוא הדובי הכי אהוב עלי בכל העולם כולו...

אבל הוא לא מספיק לי. אני צריכה משהו יותר ריאליסטי מזה כנראה...

והו וואו, אני מתה מעייפות. כל כך מתה... אני לא מאמינה שמחר אני קמה ליום הכי חסר תועלת בחיי... שלוש שעות אורווה, שעתיים חופשיות ושעת חינוך... אבל לואיזה ואני צריכות לעבוד על משהו בכימיה והיי - מה לא עושים בשביל כימיה? אהובתי... האחת והיחידה... האחת והיחידה שאני לא מצפה לפגוש יותר לעולם... טוב, בעצם זה לא נכון... יש הרבה אנשים אחרים שאני מצפה לא לפגוש יותר לעולם.

בעצם... גם זה לא נכון, אין לי אנשים כאלה... לא שאני מצליחה לחשוב על מישהו כרגע... תנו לי לישון על זה... בקשה תנו לי לישון בכלל, אחרי זה נדבר על לישון על משהו...

לקינוח - שממית:

 



 

המילה האהובה עלי לפוסט הזה: תודה. באמת תודה, על הכל. הסבלנות, הסלחנות, הרחמנות, החפרנות :P, הצחקנות, הצעקנות, הסמכותיות, הדרשנות וחד הקרן ;). [וואלה, זה נשמע כמו כותרת מגניבה לספר]

אגב, חשבתי להתחיל לכתוב ספר חדש. אולי זה יוציא אותי מהבאסה... וגם ביום חמישי יש סדנאת כתיבה, אולי עוד ייצא לי מזה משהו. מחר אני בטח אתקשר לידיעות לראות איך מתקדם הספר שלי, כבר עברו שלושה שבועות ויותר מאז התקשרתי אליהם בפעם האחרונה, נראה לי...

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 21/3/2006 00:33   בקטגוריות יום לא רע  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-22/3/2006 17:52



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)