לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

חג שמח!


כבר הרבה זמן שלא הביאו לי פרחים...

הזר האחרון שקיבלתי (חוץ מהיום), היה ביום ההולדת שלי בשנה שעברה מנועה.

ואני אוהבת פרחים כל כך... שזה קצת מוזר שאף אחד עוד לא חשב על הרעיון חוץ מהפעמיים האלו. אני חושבת שזה יוצא הרבה יותר זול ממתנות אחרות לסוגיהן, ואפשר לקטוף פרחים בכל מקום לא? הרי זה לאו דווקא חייב להיות איזה זר מפואר, אפילו ורד יחיד אני אוהב (ג'וזי נתנה לי אחד כזה - מנייר אמנם - אבל כמו שביקשתי).

ורדים זה הפרח האהוב עלי, בהחלט. יש משהו מיוחד בעובדה שלמרות הקוצים שלהם הם יכולים להיות פרחים כל כך יפים.

וכמו שאני תמיד אומרת - אין איש שנראה רע בסביבת פרחים.

ויש לי דויד של סוס פרא שקיבלתי מאבא ואמא. הסרט האולטימטיבי בשבילי...

כל הסרט רק בכיתי - יש בו קטעים מרגשים, קטעים עצובים, קטעים שפשוט עושים עור ברווז מהיופי והאדירות והעוצמה של יכולת הציור המדהימה של האנשים שיצרו את הסרט הזה... ידעתם שיש בו שילוב של אנימציה מסורתית (2D), ודיגיטלית (3D)? ואי אפשר להבחין מתי שני הסוגים מתחלפים ביניהם במהלך הסרט!!! כלומר, נניח שרואים עדר סוסים רץ, ואז "המצלמה" מתמקדת בסוס יחיד - יש שם מעבר מדיגיטלי למסורתי ואף אחד לא יכול לשים את האצבע על הנקודה המדוייקת שזה קורה! אני כל כך רוצה ללמוד לעשות את זה...

או למשל בהתחלה, יש איזה שוט של שלוש דקות (לא של וודקה האמת ^^), שרואים בו עיט מעופף ויש "מצלמה" שעוקבת אחריו. את כל השוט הזה - כל שלוש הדקות - עשו עם מחשב. וזה קשה. מאוד קשה.

חוץ מזה יש עוד קטעים, אבל אפשר פשוט להמשיך ולהמשיך מבלי שאתם ממש תבינו בלי לראות את זה. זה פשוט סרט מדהים מבחינת הסיפור ומבחינת הצורה שבה הבמאים, המפיקים, האנימטורים וכל השאר הביאו אותו לידי ביטוי.

גם מהבחינה המוזיקלית הוא נהדר. הנס זימר בתור המלחין, בראיין אדאמס כזמר וכותב המילים... ויש גם את מאט דיימון בתור הגוף הראשון של Spirit. הדבר המדהים בסרט הזה הוא שהסוסים לא מדברים זה עם זה או עם בני האדם. הסיפור הזה פשוט מועבר בצורה הכי טבעית שקיימת, חוץ מההערות של מאט דיימון בקטעים לאורך הסיפור, והעובדה שלסוסים יש גבות (דבר שלסוסים אמיתיים אה... אין ^^). זה פשוט סרט הסוסים המדהים ביותר שראיתי באנימציה. והוא של Dreamworks (שרק, הדרך לאל-דוראדו, נסיך מצרים ועוד רבים וטובים).

 



 

אז תגידו לי, מה עוד אני צריכה?!

יש לי זר פרחים יפהפה,

יש לי סוס פרא,

יש לי לאזאניה הכי טעימה בעולם (והכי כשרה בעולם אני מניחה, מצות במקום בצק), שאמא שלי הכינה.

היכול להיות פסח טוב יותר?!

I don't think so...

 

המילה האהובה עלי לפוסט הזה: פסח. יאמי! :P

שלכם,

hanyou

 

אז חג מפורח, אה, כלומר, מבורך, לכולכם!

נכתב על ידי hanyou , 13/4/2006 03:32   בקטגוריות יום מושלם  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של gozphin ב-14/4/2006 14:10



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)