לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

מי הוא חושב שהוא?!


כל כך מתאים לו להפיל עלי לתקן את הכל בשבילו. לסדר את מה שהוא לא יכול ו/או לא אכפת לו מספיק לתקן...

אז הוא ביקש ממני לומר לו מה קורה באמת.

אז אמרתי לו.

אז דיברנו על זה ואמרתי לו שהוא לא היה בסדר, ולרגע הוא באמת נראה כמו הילד הנזוף שמשך לילדה הג'ינג'ית בצמות בגן חובה ולא הבין שמה שהוא עשה פסול.

אז הוא ביקש ממני להתנצל בשמו.

מה הוא חושב, שאם הוא יבקש ממני להביע את התנצלותו בפני נועה, חן ר. ושיר ב. זה ישנה משהו? לפי דעתי זה עוד יותר יקציף אותן כי במקום לעמוד ולומר שהוא מצטער, הוא מתחבא מאחוריי...

אם הוא היה חצי מהגבר שהוא חושב שהוא - חצי מהגבר שאני חשבתי שהוא פעם - הוא היה בא ומבקש סליחה בעצמו.

מצד שני - הוא באמת גבר, מההתחלה היה לי קשה להאמין שיירד לו האסימון שאם מישהו פה צריך להתנצל זה הוא, וגם כשהוא כבר הבין את זה, ידעתי שהוא בחיים לא ישפיל את האגו שלו לכדי התנצלות בפניהן בעצמו.

וכך אובד הדימוי האחרון שלי אותו כאדם אכפתי.

לא שאני אתחיל להיות מגעילה אליו או משהו, אפילו נתתי לו היום מחברת וספרים בביולוגיה ללמוד. אני לא אמנע ממנו את הסיכויים להצליח. אהל אני יודעת עם מי אני מתעסקת - כמו שהוא אמר את זה - ואני יודעת שיש דברים שאני צריכה להיזהר מהם בקשר אליו.

אני אמסור את התנצלות, אבל אני לא חושבת שזה ישנה משהו לטובה...

 

דרך אגב, הוספתי את התמונה האחרונה בפוסט הקודם. עכשיו גם הסוסה השחורה צבועה בשחור.

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 14/5/2006 00:32   בקטגוריות מעוצבנת עד כלות הנשמה, לא הייתי מאמינה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-14/5/2006 16:35



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)