לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

אחח... הדברים שמוצאים מאחורי המגרות בשידה שליד המיטה...


החלטתי שהיום אני מסדרת את החדר, בערך... החלטתי לסדר את כל מה שבדרך כלל אני אומרת "אה, בפעם אחרת..." אז סידרתי את השולחן, את אוסף הסרטים המצויירים שלי (והעברתי את כל המצולמים למטה), את החלק המבולגן של הארון שלי ואת השידה הקטנה שליד המיטה. עכשיו, נכון שמאחורי המגירות עצמן יש את הקיר? אז תמיד איכשהו דברים נופלים מהמגירות אחורה. שם, במקומות הקטנים האלה - מאחורי השידה, מתחת לכיסה של הנהג במכונית, מתחת למיטה או לארון - שם מוצאים את ההפתעות הטובות באמת (חוץ מחרקים וג'יפה, לפעמים יש שם יהלומים ^^).

 

בכל מקרה, מצאתי שם שקית מהמלון בהולנד, פאזל של זברות שהדבקתי על בריסטול כחול ואת זה:

 



 

כן כן רבותי, את זה.

ולמרות שהמצב שונה עכשיו, ולמרות שאני לא מתה עליו עכשיו, יש משהו בתמונה הזו שמחמם את הלב... היא כל כך שלווה... כל כך... לא יודעת, 'הימים הטובים' אני מניחה...

אני מניחה שמה שאני באמת מתגעגעת אליו זו השלווה הזו. למרות שאני לא מתגעגעת אליו יותר...

אפילו לא ידעתי שצילמו את התמונה הזו... לא זכרתי אותה בכלל...

 

המילה האהובה עלי לפוסט הזה: הפתעה. אני אוהבת הפתעות :).

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 15/5/2006 20:40  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-18/5/2006 02:00



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)