לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

אלוהים ישמור


עוד חלום על וייס... הפעם אופק והוא היו אצלי בבית והתאימו כתוביות לפרק של פוקימון למען כבדי שמיעה. כששאלתי אותו שאלות על כל מיני אנימות שונות, הוא נהיה קצר רוח. חלום פחות נחמד מהקודם ועם זאת... לא פחות מוציא משפיות...

אם זה ימשיך ככה, אני לא יודעת מה אני אעשה!

 

אוקיי. אז הבטחתי פירוש לחלום הקודם:

הצליל המוזר בבית של סבא וסבתא שלי - כמובן השעון המעורר.

השחקנים האדומים והלבנים - כנראה קשור לסבא שלי. הוא דיי חולה בסרטן, והתכנית שהייתה לי להקיף את השחקנים האדומים בלבנים כנראה מקבילה ללהקיף את הדם שלו בתאי דם לבנים שיגנו עליו ויעזרו לו לנצח את המחלה. הקשר לאורט לא ממש מובן לי, עם זאת.

כל הקטע עם פארק חלקי החילוף החיים ממש לא מובן לי, אבל אני יודעת שהבלונדה בסוף הקטע הזה הייתה סימה, רכזת השכבה של ביה"ס שלנו... וזה היה נורא מצחיק כי האחת עם השיער השחור ירדה עליה וזה עשה לי קצת טוב על הלב :).

המחזה "פיטר פן" - ביום שישי חשבתי להזמין את ניר ומטיאס לעוד חוויה מתקנת של צפייה בסרטי דיסני, והתכוונתי לתת להם לראות פיטר פן. בסופו של דבר לא ראינו את זה כי הם באו מאוחר, וכנראה שזה נכנס לי לחלום.

המלחמה בחרב - לאחרונה שלחתי את הספר שלי שוב להוצאה לאור, הפעם למעריב. יש לי הרגשה שהאנשים שם אפילו לא הביטו בו, כי התשובה (השלילית כמובן), הגיעה מהר מדי... בכל מקרה, כנראה שכל הקטע עם אליזבת (מהספר שלי, שמייצגת אותי בעולם המעוות שיצרתי שם), או לפחות חלק מהתכונות שלה נכנסו לי לחלום ולכן ידעתי להשתמש בחרב.

וייס - טוב, יש סיבה לפרט? אמרו שהוא יבוא, הוא לא בא. אני מתה לראות אותו כי מלא זמן לא ראיתי אותו וכולם מדברים בשבחי שיערו ובשלל החירורים שעשה בפניו, ואני פשוט רוצה לראות איך הבנאדם השתנה במשך השנה-שנתיים האחרונות. חוץ מזה שהעובדה שהרגשתי משהו חזק כלפיו בכיתה ט' בטח יש השלכה על זה... למרות שאני חוזרת ואומרת שכרגע אין לי כלום כלפיו. אין לי כלום כלפי אף אחד. הדבר האחרון שאני צריכה עכשיו (וכמה אבסודרי שעם זאת אני הכי זקוקה לו כרגע), הוא חבר...

 

וזה בשביל כל החיות שלנו, שגם הן צריכות מדי פעם קצת תשומת לב :).

 

אוף, חשבתי שיהיה לי הרבה יותר מה לפרש, אבל לאחרונה אני מבינה שאני בעצם לא מבינה דבר...

המילה האהובה עלי לפוסט הזה היא: חלום. ככה...

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 29/5/2006 13:34   בקטגוריות אובדת עצות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-31/5/2006 13:32



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)