לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

אתם לא תאמינו...


יש לי מילון לפקצ"ית!

משהו לא מהעולם הזה!!!

הנה דוגמית חיה:

 

ניתן את המשפט הבא:

שיואו אלוהים אני לא מאמינה, זה כאילו כזה כל כך לייק סו לא מתאים לך!!!111אחדאחדאחד.

 

והרי התרגום שלו לפקצ"ית מדוברת:

‏w‏*!‏X‏! ‏X‏&!ה*ם ‏X‏נ* &‏X‏ ‏N‏‏X‏‏N‏*נה, זה כ‏X‏*&! כזה כ& כך &**ק 0! &‏X‏ ‏N‏ת‏X‏*ם &ך!!!111‏X‏חד‏X‏חד‏X‏חד

 

אני לא מאמינה שיש קבוצות כל כך דגנרטיות שמסוגלות לכתוב ככה... למען האמת, קשה לי להבין את זה. בכל פעם שאני רואה X במקום א', או N במקום מ', או w במקום ש' אני קוראת את זה בתור האות באנגלית. כנראה שרמת האנגלית שלהן ממש ממש ממש בקרשים אם הן מצליחות לקרוא את המשפטים של עצמן מבלי לטעות ולקרוא באנגלית. אולי הן פשוט לא מבינות איך נשמעות האותיות האלה באנגלית, ואז קל להן יותר?

זה נושא שצריך לחקור לעומק...

על כל פנים, על מנת להשתשע, ואולי אף ליצור קשר עם עולם המוגבלים שכלית, הנה לכם האתר:

אתר.

האתר נלקח ממנה. תודה לה על שהעירה את תשומת ליבי לכך, ואני מצטערת שלא קישרתי קודם (אני נוטה להיות כפוית טובה במידה מסוימת לא?)

במידה ותיתקלו בהטחת עלבונות מצד פקצ"ות מטומטמות, הרי לכם הפתרון היעיל לתקשור בשפתן העילגת :).

 

מה עוד אני יכולה לכתוב? מחר בגרות באזרחות, אני מוכנה להיות אזרחית מבחינה בגרותית, נראה לי... אולי אני אפתח ספר מתישהו הערב, אחרי חלוקת המלגות. מי היה מאמין שאני אצטיין בתנ"ך?!

נו, מסתבר שכנראה כן יש אלוהים :P

חיטטתי בפוסטים ישנים ושוב קלטתי כמה אני התבגרתי ועם זאת עדיין נשארתי ילדה. כמה הרגשות שולטים בי, כמו גם החלומות שלי.

יש אנשים שלא מסוגלים להתחבר לחלומות שלהם, ולכן אם לא נותנים להם משמעות רבה. אני מאוד מתחברת אליהם. הם חלק מהאישיות שלי. אני מחוברת לתת המודע שלי ולכן אני מסכימה לקבל ממנו את המסרים שלו ולנסות לפענח אותם, במקום להתכחש ולברוח ממנו.

אני אוהבת את החלומות שלי, אני רוצה להמשיך לחלום אותם גם אם פירוש הדבר הוא לחלום על מישהו שאני בקושי מכירה. לתת מודע דרכים שונות להעביר מסרים, ואני עוד אבין מה היה המסר.

 

היום למשל, הייתי בבית של אורי תשבי (מה שנראה כמו הבית שלו). זה היה מקום נורא מבולגן. הייתה שם מכונה שמעבירה אנשים בין מימדים, ונזהרתי שלא להישאב לתוכה. אחרי זה הייתי צריכה למצוא את אורי כדי להשיג ממנו דיסק עם שירים לריקודים של מסיבת הסיום, ולא מצאתי אותו. משהו כמו שעה עליתי וירדתי במדרגות אצלו בבית, עד שפגשתי את אחיו הקטן (אני לא בטוח שיש לו אח קטן), והוא אמר לי שהוא לא ראה אותו. הלכתי למקום אחר בבית, שם ראיתי את חגית. אח שלה, מסתבר, בדיוק התקלח. הוא ביקש ממני עזרה לנקות את הגב שלו (אני לא יודעת איך אח של חגית נראה במציאות, אבל בחלום הוא נראה טוב). כשהוא הסתובב הגב שלו היה מלא בכתמי דם, ושפשפתי אותם מעליו עד שהגב שלו היה נקי. התעוררתי אחרי זה, נורא מבולבלת...

 

אני עדיין מבולבלת...

אבל שיהיה...

המילה האהובה עלי לפוסט זה היא: מלגה.

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 18/6/2006 12:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-20/6/2006 00:07



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)