לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

זה לא אוף, אבל זה בערך...


כמה מוזר זה שבדיוק אתמול דיברו איתי מטיאס וניר על זה שהם חשבו שאני במחזור כי הייתי עצבנית ביום ההולדת של אופק. ביום ההולדת של אופק אכן הייתי אמורה לקבל מחזור, אלא שכרגיל, הממזר איחר.

והיום בבוקר כבר התחילה אותה תחושה נפלאה, חסרת מעצורים ומדהימה, כאילו הרחם שלי נקרע ממני. אני חושבת על מה שידידה אמרה לי אתמול על זה שהיא בכלל לא הרגישה את המחזור שלה הפעם, ואני כל כך מקנאה בה כרגע!!! בא לי פשוט לחבק כרית וללכת לישון, אבל יש דברים לעשות בבית...

בחיי, אפילו לאכול לא אכלתי היום חוץ מפיתה שאבא הכין. וואו, אבא מכין פיתות כל כך כל כך טעימות!!!

אז הדבר הראשון שעשיתי היום בבוקר היה אמבטיה. אמבטיה ארוכה ופושרת (כי בבוקר כמעט לעולם לא תמצאו אצלנו מים חמים). נתתי למים לזרום לי ישר על הבטן כשמילאתי אותה, וזה גורם להרגשה כל כך נעימה... כמו מסאז' מקצועי ממש. אני ממליצה בחום לכל מי שסובל מכאבי בטן - גם אם אלו בנים.

 

בערך בשלוש יצאתי החוצה והבטתי בחתולים משחקים זה עם זה. הוצאתי מיד מצלמה, אבל אני חוששת שאת הרגע הקסום הזה פספסתי כבר...

למזלי, הצלחתי לתפוס שאריות ממנו:

 

אלו הגור הג'ינג'י המאומץ, AKA 'עזיז' (ג'ינג'י, הג'ינג'י, אזינזי, עזיזי), ואחיו. הלבנבן מנסה לנוח, ועם זאת, עזיז נחוש בדעתו לשחק:

 

זה עזיז ואחיו החורג שוב. תראו איזה מבט יש לעזיזי על הפנים:

 

לאחר שניות ספורות, גם הלבנבן העניק לי מבט:

 

אין מה לעשות, אחרי הכל, עזיז פשוט נראה טוב יותר מול המצלמה:

 

והלבנבן נראה טוב בתנועה:


 

אבל גם עזיז חמוד כשהוא לא מביט ישר לעינית:

 

הלבנבן החליט להילחם בדליים:


 

אבל עזיז הנועז היה חייב פשוט למשוך אותו משם להרפתקאות חדשות:


 

והלבנבן נפל בפח:

 

לבסוף הלבנבן הראה לעזיז את נפלאות הדלי:

 

והם המשיכו לשחק באין מפריע:

 

בינתיים שמתי לב שהגיע לאזור בן הדוד הבריון של השניים, המכונה... אממ... פשוט 'בריון':


 

החלטתי להאיר מעט את אישיותו האפלה:

 

קצת קשה לי להחליט מאיזו זווית עדיף לראות את התמונה הזו, לכן אני אעמיד אותה פה בשתי זוויות אפשריות, אבל התמונה הכללית היא, כפי שרואים: הבריון בוהה בשניים המשחקים ומהרהר בימי העבר שבהם גם הוא היה גור צעיר ורב מרץ (שהתרחשו לא פחות ולא יותר לפני חודש):


 

פה הוא פשוט נראה נחמד:

 

לג'ינס שלי יש מעין חבלי ג'ינס שסוגרים את המכנס מלמטה, והבריון ראה אותם והתחיל לשחק בהם, ניסיתי לתפוס כמה שוטים שלו ככה, כשהסופי מצא חן בעיני ביותר:



הוא לא ממש ממש חמוד כאן?! אני ברצינות שוקלת להכין מזה כפתור :)

 

 

בתמונה הבאה הוא פשוט תוהה על מהות חייו כחתול, אני מניחה:

 

וכאן הוא קלט שאני רואה הכל:

 

וכך הקיץ הקץ על המצלמה המשוטטת להיום.

אני מקווה שיפסיק לכאוב לי בקרוב, או שאני אעשה עוד אמבטיה גדולה וחמה הפעם... אני באמת באמת ממליצה על זה... הפעם אני אולי אפילו ארהיב עוז ואעז להרגיע את עצמי בקריאה!

 

הרבה חוץ מזה לא קרה. נפגשתי עם חברים ונפרדנו מנועה שנסעה לקפריסין לשבוע... אני מקווה שהיא תחזור מהר, הבטחתי לה לזאניה וחתולשלג כשהיא תחזור... :)

המילה האהובה עלי לפוסט זה היא: בריון. בעבר לא אהבתי אותו במיוחד כי הוא היה מרביץ לצעירים, אבל עכשיו אני מגלה בו משהו מסתורי ומעניין, באותו חתול שחור לכאורה (ניתן לראות שבעצם הוא מפוספס בשחור, והצבע האמיתי שלו הוא אפור מאוד כהה, אבל תצטרכו להתקרב כדי לראות את זה באמת...).

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 14/7/2006 19:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-19/7/2006 15:10



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)