לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

תאונה


משאית נכנסה בי ביום שישי האחרון. מה זאת אומרת נכנסה? זאת אומרת שאני קצת מקצינה את זה. עמדתי לצאת מהכיכר, והמשאית עמדה ממש ביציאה. מאחר וחסמתי את כל הכיכר (או יותר נכון, המשאית חסמה ואני הייתי באמצע), כולם התחילו לצפור. ומאחר ואני רציתי לצאת משם, החלטתי לעקוף באלגנטיות את המשאית החונה שלא כחוק, ולהמשיך לנסוע כדי להביא פתק החלפה מהסופר פארם לבושם שההורים שלי קנו למישהי.

על כל פנים, התחלתי בעקיפה, כשלפתע - המשאית החליטה שזה יהיה טוב ונחמד לזוז. האמת, זה היה יכול להיות רעיון נחמד. הבעיה - היא שכחה שכשהיא תעשה זאת, היא תדרדר טיפה עלי לפני שתתחיל בנסיעה קדימה.

וככה נוצר לאבא חור בכנף הימנית של האוטו. המשאית אפילו לא שמה לב שהיא קרעה את הפח, והמשיכה לנסוע. אם הייתי בעלת טיפה יותר נסיון, הייתי עוצרת את הנהג ולוקחת פרטים, אבל מאחר והייתי פשוט בשוק כל מה שעשיתי היה לחנות מהר בחניה של הסופר (החניה הכי קרובה), ולהתחיל לבכות על הנזק. זה נראה כאילו האוטו פצוע וזה כואב לי.

בגלל זה גם פספסתי הזדמנות לצאת עם החברים שלי.

היינו אמורים לקחת את האוטו היום למוסך, ובגלל זה התעכבנו בעבודה. הייתי אמורה לצאת היום לסינמה סיטי עם אופק ועוד אנשים לראות איזה סרט שהם יחליטו, אבל פספסתי את זה.

ולא רק שלא לקחנו את האוטו, עכשיו אני גם מרגישה רגשות נוראיים כי פספסתי יציאה טובה =\.

וזה מרגיז, כי אני צריכה ללכת לישון מוקדם כי אני קמה מוקדם. ובעצם אני מפספסת את כל הכיף. אז מה אם אני מרוויחה הרבה כסף? אז מה אם יש לי עבודה מובטחת בכל יום? אז מה? אני מפסידה את הזמן שלי עם החברים שלי...

ידעתי שזה יבוא בסופו של דבר...

אוף.

אוף אוף אוף.

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 11/9/2006 22:18  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-21/9/2006 23:18



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)