לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

טוב, אני מזה לא בסדר...


מלא זמן שלא עדכנתי... הייתי שמחה לומר שיש לי הרבה ציורים להכניס, אבל האמת שאין לי, וגם מה שיש לי לא כל כך סרוק והפעם הבאה שאני אזכה לסרוק משהו תהיה בפעם הבאה שאני אעדכן (משמע, עוד הרבה הרבה זמן ^^). מה שכן, אני שמחה לומר שהשבוע הבא יהיה השבוע האחרון ללימודי בסמסטר (או אולי ללימודי הפורמליים - תקופת המבחנים מתחילה!). אכן, מעתה נצוד מבחנים וננסה להשיג מאיות (חהחהחה).

אני צריכה להשקיע עכשיו את כל המרץ שהיה לי מאז תחילת השנה, כדי להצליח! yosh!!! אני אעשה זאת!

ובכן, חוץ מזה הולך להיות לי הרבה זמן של לא-אוניברסיטה ובו אבלה את ימי בביתי הקט, אלמד ואבלה עם אנשים (לפחות בסופ"שים) :).

אכן, נראה כאילו ימים רגועים יותר מתקדמים, ברגע שהמבחנים הראשונים יעברו (פילוסופיה, ג'אווה וכימיה יא...)

ואז יש פיזיקה, ואז יש מתא לאורגניזם, ואז יש חדו''א דווא, ואז יש עוד עבודה להגיש בסוציולוגיה של החינוך, שצריך למצוא זמן לכתוב אותה בין לבין :).

אבל חפיף, מי אם לא אני אצליח בזה?! :):):).

מאושרת מהחיים, פחות או יותר (פחות כשאני באוניברסיטה רחוקה כל כך מכולם - יותר כשאני בבית קרובה לכולם). מקווה שזה יימשך ככה, בינתיים נראה שלא רע.

אז אני מצטערת, אבל זה לא היה אמור להיות עדכון של הרבה פרטים, רק להראות שבין לבין אני עוד חיה. אני מקווה שבקרוב יהיה לי יותר זמן לעדכונים (היי, אם אני מתכננת לחזור לרכוב בשישי, אז אני בהחלט יכולה גם לעדכן...).

אוהבת את כולכם מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד!

המילה האהובה עלי לפוסט הזה (וואי, כמה טוב לכתוב שוב את המילים האלה...), היא: סיום. כי כל דבר מאסט קאם טו אן אנד :d.

שלכם,

hanyou

נ.ב. - ראיתי הרגע את הפוסט של יום העצמאות לפני שנתיים, איפה שהורדנו שיער לאופק, ניר ומטיאס, והיה ממש מצחיק. אגב, כולם נראים שם כל כך כל כך צעירים! אופק, ניר ומטיאס, התבגרתם כל כך בשנתיים האלה שזה משהו! אתם נראים עכשיו... לא יודעת, כל כך גברים... ובעצם, למה לא אני אומרת, למה לא... :)

אוהבת אתכם.

נכתב על ידי hanyou , 18/1/2007 12:30   בקטגוריות יום סבבה!  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלפלפון חמוץ D= ב-26/1/2007 00:21



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)