לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

יום האהבה קרב?


אכן כן! מבלי ששמנו לב בכלל, יום האהבה הגיע. אז לכל מי שמתכונן לתת לחבר/ה שלו נייר טואלט ורדרד עם לבבות (של מולט עדיף, זה גם מריח כמו תות שדה, לפחות לפני השימוש...), אני מציעה לכם לוותר על הרעיון ולהכין לו/לה עוגת שוקולד בצורת לב. נייר טואלט לא יזכיר לו/לה נשיקות רכות, או שפתיים ורדרדות - זה יזכיר לו/לה שהם בדיוק צריכים ללכת לשירותים, שבעצם כבר דיי מאוחר, שלמען האמת הם כבר התחייבו לסבתא שלהם שהם יעזרו לה להכין כרוב ניצנים מאודה וממש כרגע היא מחכה להם, ובכלל, שלמעשה הם יהיו דיי עסוקים כל השבוע - אתם יודעים מה, כל החיים - ואולי זה לא רעיון כל כך טוב שתשמרו על קשר. למענכם כמובן, שלא תיפגעו חלילה.

מסקנה: אל תביאו לחבר/ה שלכם פיסות נייר שמנגבים איתן את התחת ביום האהבה. זה דוחה, זה מגעיל, וזה עלול להעיד על אי שפיות שתשאיר אתכם בודדים ביום שהכי הייתם רוצים לקבל בו.

לעומת זאת, הנה לי יש מתנה בשבילכם ליום האהבה. טה דם!!!

 



 

זה אדום, זה דביק, זה זוגי להפליא - זה בוודאי תמונה ליום האהבה!

לכל מי מכם שאין לו בן/בת זוג, אני מאחלת שתמצאו מישהו/מישהי, ואם לא אזתשכרו לכם אחד/אחת. לכל מי שיש מישהו/מישהי מיוחד/ת, אני מקווה שתנצלו את היום הזה הבא עלינו לטובה היטב, שתחשבו הרבה אחד על השני, שתחבקו הרבה אחד את השני, שתקנו אחד לשני דברים רכים וורודים אחרים חוץ מנייר טואלט של מולט.

המילה האהובה עלי לפוסט זה היא: אהבה. כן, היא תהיה באוויר בקרוב. תתלבשו חם, לוהט וסקסי ותיקחו מטריה :).

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 14/2/2007 00:39   בקטגוריות אהבה ויחסים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-26/2/2007 09:58



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)