לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

זה הכל בשבילך?


 

זה הכל בשבילך,
הביטי לשקיעה,
עדיין לא עבר זמנה.
הכוכבים זורחים
חינם כל השנה.

לאן הברווזים
עפים כשהאגם קפוא?
כל יום קורים ניסים
גם לנו עוד יקרו
והכל בשבילך...

הו דון קישוט
אל תהיה כל כך תמים,
בעולם ילד
אין מקום לסתם חולמים.
הו דון קישוט
תתעורר למעני,
כך או כך תישאר
האביר שלי.

אמצא לי עבודה,
אלך לעבוד בבית מלון.
עם כסף שאחסוך
אבנה לנו ארמון,
זה הכל בשבילך...

הו דון קישוט
אל תהיה כל כך תמים,
בעולם ילד
אין מקום לסתם חולמים.
הו דון קישוט
תתעורר למעני,
כך או כך תישאר
האביר שלי.

 

ובכן, האזנתי לשיר הזה לפני זמן לא רב. אני כל כך אוהבת אותו, נשבעתי שזה יהיה אחד השירים המרכזיים בחתונה שלי מאז הפעם הראשונה ששמעתי אותו.

בפעם האחרונה שיצא לי, כשהייתי באוטובוס בדרך חזרה ביום חמישי, התחלתי לחשוב עליו שוב. והגעתי למסקנות מוזרות עד מאוד...

דבר ראשון, הזוג ששר את השיר הזה לא מאוהב. אני חושבת שזו הבת מנסה להחזיר את הבן למציאות, בזמן שהבן שוגה בחלומות על עתיד ורוד.

דון קישוט חושב ששום דבר עוד לא הסתיים (עוד לא עבר זמנה של השקיעה), או שלחילופין הוא עוד לא יכול להתגבר, ולכן הוא לא יכול לזרוח שוב, כי עוד לא עבר זמן השקיעה. הוא חושב האם הוא ימצא עבודה טובה, אם הוא ישיג כסף, אם הוא יעשה הרבה דברים בשביל אהובתו, הם ימשיכו להנות ביחד.

וזה מה שהוביל אותי לחשוב שהאישה ששרה יחד איתו, היא לאו דווקא דולסיניאה. הגעתי למסקנה שדון קישוט לא שר בשביל האישה ששרה איתו.

אותה אחת ששרה איתו בעצם מנסה להעיר אותו, להוציא אותו מהחלומות בהם הוא שקוע. היא מנסה לגרום לו להתעורר. עם זאת, היא אוהבת אותו ורוצה שיתעורר למענה, למען חיים טובים יותר.

זה לא שיר ששני אנשים שמאוהבים אחד בשני שרים. זה שיר ששר אדם מאוהב ואישה מאוהבת, אבל הקשר שונה מעט.

וזה הניתוח שלי לשיר הזה :).

היו לי עוד שטויות לומר על זה, אבל נמאס לי להיות מורה לספרות, זה כל מה שרציתי להוציא להפעם.

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 10/3/2007 18:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-11/3/2007 19:56



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)