לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

החום הנורא...


שנשבר לאחרונה, היה אחד הדברים הנוראיים ביותר שעברו עלי בזמן האחרון. שאר הדברים? תנו לי לנסות לחשוב:

היה המבחן הזה בכימיה פיזיקאלית, היה המבחן בהסתברות, וזה שבביוכימיה, וכעת עלי להתמודד עם פיזיקה. ייתכן שנכשלתי בשניים מהמבחנים, וזו בעיה מאוד חמורה בעיני, כי אני חייבת לעבור אותם השנה. בעיה מאוד חמורה. אני מקווה שעברתי אותם כי זה יחסוך ממני הרבה צער ומאמצים שיכולתי להפנות למקומות אחרים כמו למשל לשקם את חיי החברה העלובים שלי בבית.

והחום הנורא הזה ששרר פה בכל תקופת שלושת השבועות האחרונים... זה היה פשוט מעטל ומעבר... מהיום בו הגעתי ועד לפני שלושה ימים שרר פה גיהנום חם ורותח, עד שאני בקושי מבינה איך זה שיכולתי להתכונן למבחנים כמו שהתכוננתי (ומי יודע אם לא פספסתי משהו שהייתי צריכה לדעת ולא ידעתי בגלל החום הזה...).

לפני שלושה ימים נשבר החום עם רוח קרירה וגואלת, שכאילו אמרה: "הנה, תראי, את כבר לקראת הסוף! שלושת השבועות האחרונים עומדים להסתיים ותוכלי לחזור הביתה לשלושה ימים, הכל יסתדר על הצד הטוב ביותר. לא תהיי יותר מנותקת מהבית, תוכלי לישון במיטה מוכרת ואהובה (ולא סתם מוכרת), והכי חשוב - כבר סיימת את גל המבחנים הגדול ביותר!" בדיוק כמו שהיא סיימה את גל החום הגדול ביותר שעבר פה עד כה.

במשך שלושת השבועות האחרונים הייתי תקועה פה, בירושלים, מתה מגעגועים לביתי וחושבת שהמרחק בזמן גדול כל כך עד שהלב שלי יתייבש עד שאחזור הביתה. אבל אתם יודעים מה? כשמתכוננים למבחנים בקושי שמים לב לזמן שעובר, והוא פשוט מתקדם עוד ועוד. אני מחלקת אותו לימי התכוננות (לרוב 2-3 ימים), ויום מבחן, כשביניהם יש בדרך כלל יום אחד למנוחה.

זה עומד להיגמר. נשאר לי רק פיזיקה, גנטיקה ומועד ב' בקורס של סמסטר שעבר. אני מסיימת שנה ראשונה באוניברסיטה.

זה בקושי נתפס, כמו העובדה שיום לפני המבחן בגנטיקה לאלון ולי יהיו חמישה חודשים.

יש לי הרבה על מה להודות בחיים, ובמיוחד על זה שלא נשברתי לקראת המבחנים האחרונים, והייתי בתקופה באמת קשה, למרות שלא ממש ראו את זה. היו לי הרבה קונפליקטים פנימיים ואני מרגישה כאילו אני בתקופת ההחלמה ממחלה ממש קשה שמותירה אותי בריאה, אבל חלשה מאוד. אני צריכה להתחזק. ואני אתחזק, כי אני רואה שאני מצליחה לעבור את זה.

ובסיכומו של דבר, סיוט שנה א' עומד להיגמר, הללויה.

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 1/8/2007 16:20   בקטגוריות לא הייתי מאמינה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Shadow ב-3/8/2007 12:44



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)