לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

משהו שלא עשיתי הרבה זמן


זה לענות על שאלון שבועי. ומכיוון שהשאלון השבוע מאוד נחמד, אני אחדש את המסורת. לפני כן, רציתי להסב את תשומת לבכם לעיצוב חדש שהכנתי היום לבלוג. החלטתי לעבור למשהו קצת יותר סתיוי. אז נכון, בעיצוב הקודם היו עלי שלכת, והיה ירוק כהה - שזה מה שבדרך כלל רואים בסתיו. אבל ככה ראיתי את הסתיו שלי לפני שנה בערך, כשהכנתי את העיצוב הקודם. השנה אני רואה את הסתיו בתור שמש חורפית בצהוב חלבי, דשא בירוק עייף והרבה לבן בוהק. אז יש אנשים שיחשבו שזה יותר מתאים לקיץ, אבל לדעתי הקיץ בא בצהוב יותר בוהק ופחות אפרורי. אל תטעו - האפרוריות לא מדגישה משהו אצלי - זה פשוט ההרגשה שהכל נכנס לתרדמה - גם השמש.

אני מקווה שלכולנו יהיה סתיו נעים, קריר ונחמד (שיוביל לחורף עוד יותר נחמד).

ועכשיו, לשאלון השבועי:

 

מה היא החיה האהובה עליך?

החיה האהובה עלי, במידה ולא שמתם לב מהעיצובים החוזרים ונשנים פה, היא סוס. הם פשוט חיות אציליות ומדהימות.

 

האם יש לך חיה בבית?

יש לי הרבה חיות בבית - שני כלבים, ובין 7-9 חתולים. פעם גם היו לנו דגים ותוכים, אבל ירדנו מהנושא הזה דיי מהר - התוכים נגנבו והדגים מתו. אגב, מישהו מעוניין באקווריום גדול (מאוד)? אנחנו מאוד היינו רוצים למסור אותו כי אין לנו מה לעשות איתו...

 

עד כמה את אוהבת חיות?

אני לא ממש יודעת איזו מין שאלה זו... האם אני אמורה לכתוב פה על איזה מעשה גבורה שעשיתי כדי להציל חיה? אני אוהבת חיות באופן שבו ממש לא אכפת לי לאסוף חיה פגועה שלא שייכת לי (אפילו חיית בר), כמו למשל העורבים שאימצתי לתקופות קצרות, ולטפל בה עד שתבריא. את התמונות של העורבים אפשר למצוא ברשימת ה"חיות למיניהן". אחד לא החזיק מעמד (הגוזל), אבל את השני שחררנו לאחר שכנפו הבריאה לגמרי. מלבד זאת, במשך כשנתיים התנדבתי אצל הווטרינר אצלנו במושבה.

 

מי יותר חמוד - כלב או חתול?

אני כמעט תמיד נוטה יותר לכלב. לא יודעת, יש בהם משהו יותר חברותי. אבל גם חתולים הם חיות חמודות בהחלט. במיוחד בבית כמו שלנו, שכמעט בכל המלטה של אחת החתולות יש גור אחד שגדל להיות גוש השומן המהלך התורני. כשיצור כזה מתיישב עליך ומוחץ אותך תחת משקלו, או מביט בך במבט נוגה כשאתה מכלה ארוחת צהריים טובה - אי אפשר שלא לחשוב על כמה שהוא מתוק.

אבל אני עדיין בעד כלבים יותר :).

 

חשבת פעם להיות צמחונית?

ובכן, המחשבה אכן עברה בראשי כשהייתי בכיתה ז'. זאת בעקבות דוכן הסברה שמוקם בספרייה הבית-ספרית ותוחזק על ידי פעילה מאנונימוס. מאז ועד היום (7 שנים והמונה עוד סופר), אני צמחונית (לא בשר ולא דגים).

 

מה דעתך על ניסויים בבעלי חיים?

בעבר הייתי מאוד נגד כל סוגי הניסויים. שוב, הייתי צעירה יותר ונוחה יותר להשפעה. היום אני עדיין נגד, אבל אני גם מבינה שיש דברים שאי אפשר לנסות על משהו אחר. ניסויים לצורכי קוסמטיקה - טאבו מבחינתי. אני לא נוגעת במשהו ששייך לחברה שעושה ניסויים בבעלי חיים, ולא פוזלת אפילו לכיוון של מוצר שלא נושא את תווית הארנב. ניסויים למטרות לימודיות (כמו בבתי ספר ואוניברסיטאות) - לא מוצדקים מבחינתי. אפשר ואף רצוי להשתמש בחלופות המעולות הקיימות כיום, חוץ מזה שאפשר לראות סרט שצולם מראש. עם זאת, ניסויים למטרות רפואה - אני לא יכולה שלא להצדיק. זה משהו חשוב לחיינו ואי אפשר להזניח את זה. מלבד זאת יש חוקים מאוד ברורים באשר לחיות שמותר לקחת לכל ניסוי, ולסוגי הניסויים שמותר לנסות עליהם (כדי לגרום למינימום הסבל האפשרי). אי אפשר לשחרר תרופה לשוק מבלי שבדקו אותה קודם. למרות זאת אני מסתייגת ואומרת גם שייתכן מאוד שאותם ניסויים כלל לא מועילים מכיוון שגוף החיות שונה מגופנו וההשפעות אף הן שונות ברבים מהמקרים. ולכן המסקנה שלי היא שניסויים שאין מנוס מהם אין לי ברירה אלא להשלים עמם, אבל באותה מידה יש הרבה תרופות טבעוניות טובות שלא נוסו על בעלי חיים כך שיש מקום לפקוח עין.

 

סדרי את החיות על פי האהבה שלך כלפיהן: פרה, חזיר, כבשה, נמר, סוס.

1. סוס כמובן. אי אפשר להתעלות מעל החיה המדהימה הזו.

2. נמר. חיה מופלאה לכשעצמה. היא גם נמצאת בסכנת הכחדה מה שמאוד מעלה את קרנה בעיני כי אם לא יאהבו אותה היא פשוט תיעלם ואי אפשר לתת ליצור כזה נהדר להפוך לאגדת ילדים כמו חדי קרן.

3. פרה. חיה מתוקה ומועילה, לא דורשת הרבה ונותנת המון. התעסקתי עם פרות במשך זמן מה כשלמדתי בבית הספר החקלאי בפרדס חנה (ראו פוסטים של שנים שעברו), ובכל אותו זמן לא ראיתי יצורים עדינים ורגועים כמו פרות חולבות.

4. כבשה. חיה שקטה על פי רוב, לא עושה הרבה בלאגן (חוץ מגרימת חור באוזון), אבל גם לא מיוחדת במיוחד.

5. חזיר. לא כי אני לא אוהבת אותו, לא כי אני דתיה (אני לא), לא כי הוא מסריח ולא משום סיבה. הוא חיה חמודה למדי (מי לא חושב כך לאחר שראה את "בייב"?). הסיבה הפשוטה היא שפשוט יש חיות יותר מעניינות ממנו בעיני, חיות שההערכה שלי כלפיהן גבוהה יותר.

 

האם את מאמינה בגלגול נשמות של חיות?

קשה לומר. מצד אחד זה נראה כמו משהו מיתי ומסתורי, ומצד שני דווקא מהסיבה הזו זה כל כך מושך וקוסם להאמין בזה. הייתי אומרת שכן, ולו רק מכיוון שאני בגלגול הבא הייתי רוצה להיות סוס והייתי רוצה להאמין שזה אפשרי בשבילי :).

 

כשאומרים את המילה "חיה", איזו חיה עולה לך בראש באופן אסוציאטיבי?

אני מניחה שכלב או חתול - זוג החיות הכי בנאליות שהכי סביר שכל אדם יחשוב עליהן. אבל אולי סוס, מאחר ואני אוהבת את החיה הזו כל כך. רק בשביל הרקורד - פעם שיחקתי במשחק אסוציאציות, אמרו לי "חיה" ומיד פלטתי "קנגרו", ככה שזה לא ממש מוגדר.

 

זהו, זה היה השאלון השבועי.

אגב, הנה הציור המקורי של הסוס הדוהר מהעיצוב של הבלוג. במקור בכלל ציירתי אותו עם עט כחול, כי לא היה לי עט אחר. וזה רק מדגיש את יכולות המחשב :).



שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 29/10/2007 15:54   בקטגוריות יום לא רע  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)