לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

פשוט אין מה לעשות...


אז הנה אני פה, שורפת את זמני לשווא. הגעתי ביום ראשון להכשרה באור ירוק - אותה מסתבר שאני בכלל לא צריכה לעשות עכשיו כי עתידים נזכרו להודיע לנו שההתנדבות שלנו נדחתה לקיץ (מה שכמובן לי שכחו להודיע והייתי צריכה לשמוע את זה מבנות אחרות שכן יודעו). ומכיוון שכך, במקום להגיע היום בערב, או מחר בבוקר, אני מכלה את ימי פה בחוסר מעש מוחלט (עדות לכך היא העדכון הזה...) יכולתי להיות בבית בשעה זו ולאכול אוכל של בית ולראות את אלון לעוד מעט זמן... אבל היי, מה אני מתבכיינת - יש הרבה אנשים שאפילו את הימים הרגילים הללו אין להם... אז בשבוע הבא אני אבוא ביום שלישי ואשאר עד יום שישי - אלה תנאים הרבה יותר טובים ממה שיש לרוב אנשי הצבא בימינו... אני פשוט לא מסוגלת להבין את הסיבה לבזבוז הזה של זמן... במקום לעשות את סדנת החינוך שלי ביום שישי במבשרת, למה לא לעשות אותה ביום שאני כן נמצאת בגבעת רם, איפה שאני לומדת ונמצאת גם כך, ובכך לחסוך לי עוד יום של להיות רחוקה מכל מה שחשוב לי... הרי שביתת המורים לא תסתיים במפתיע, היא לא תיגמר בלי שנדע מכך לפחות ערב לפני, וזה באמת לא כל כך קשה להריץ טלפונים בין 17 סטודנטים אחראיים...

כל כך טיפשי הבזבוז הזה... מרוב שכבר אין מה לעשות איתנו (כי הסדנה שלנו היא בלימוד הילדים השובתים), לקחו אותנו למוזיאון לראות תערוכה על מים. לא הגעתי כי לא הרגשתי טוב, אבל אמרו לי שהתערוכה לא הייתה איזה משהו מיוחד... מה יהיה הדבר הבא - לקחת אותנו לבריכה מקורה? (הרי כבר התחיל החורף בירושלים).

אני מרגישה שאני שורפת את הזמן ואת הכסף שלי... 80 ש"ח הלוך חזור וכפול מזה אם אני נוסעת פעמיים במהלך השבוע. עדיף היה כבר להתחיל ללמוד.

די להתלונן...

זזתי.

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 12/11/2007 11:41   בקטגוריות יום איכסה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-13/11/2007 16:17



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)