לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

שאלון שבועי


ותודה רבה באמת שאני מצליחה גם לכתוב את זה... האינטרנט הדפוק הזה לא רצה לתת לי לשמור כלום וכל הזמן רענן את הדף.

אז כן, החלטתי גם אני לענות לשאלון השבועי, ותודה לאל שגם הצלחתי לעשות את זה. תהנו:

 

איפה את רואה את עצמך 20 שנה מהיום?

בואו נראה: כרגע אני במרחק של כארבעה חודשים ומחצה מלהיות בת עשרים, מה שאומר שבעוד עשרים שנה אני אהיה במרחק של כארבעה חודשים ומחצה מלהיות בת ארבעים (מדכא משהו, הא?). אני בטח אהיה מורה באיזהשהו בית ספר בפריפריה עם נסיון צבאי נרחב בבתי ספר (באזורי פריפריה). אני חושבת שאני יכולה לראות את עצמי בקלות בודקת מבחנים עד השעות הקטנות של הלילה...

 

באיזה מקצוע את רוצה לעבוד בעתיד?

טוב, אז למרות שהעתודה דיי הכתיבה לי את העתיד מראש (מורה בפריפריה שהעונש שלה על הפקרת נשק הוא לבדוק מבחנים עד השעות הקטנות של הלילה), המטרה האמיתית שלי היא להיות פסיכולוגית.

או זונה, אבל זה רק כי זה מקצוע מאוד מאוד יציב לאורך האנושות וההכנסה מובטחת. תרתי משמע :P.

 

מה החלום האחרון שחלמת (בלילה)?

אני לא בדיוק זוכרת, אבל אני דיי בטוחה שחלום על בן דוד שלי שעומד לסיים קורס קצינים בקרוב (כבוד אווז לו). שפטו אותו על כך שהוא סייע לאסיר פלסטיני לברוח מהכלא שבן דוד שלי היה אמור לשמור עליו כחלק מן ההשלמה שלו. אבל בתור צופה בחלום אני ידעתי שהוא לא באמת עזר לאסיר לברוח. האסיר דיי פרץ לעצמו את הסורגים, ואיים על בן דוד שלי. אבל השופטים לא האמינו לזה ופסקו לו מאסר והוא לא יכול היה לסיים את ההשלמה ואת קורס הקצינים.

כשקמתי בבוקר מאוד רציתי לראות מה עם בן דוד שלי, אבל אז התחיל היום העמוס (וחוץ מזה אני גם בכלל לא יודעת מה המספר שלו...).

 

האם את חולמת לעיתים בהקיץ?

אני מריצה לפעמים בראש תסריטים שונים ומשונים שיכלו להתרחש (להלן - תלמיד שפסלתי לו מבחן שאוסף את כל חבריו הג'בארים ורוצח אותי), אבל אני יותר מדי מחוברת למציאות בשביל לתת לזה לתפוס חלק יותר מדי נרחב מהמחשבות שלי. ולכן אני לא בטוחה שזה נקרא לחלום בהקיץ.

אני חושבת שאולי באוטובוס זה קורה לי. אני בטוחה שכשהייתי צעירה יותר הייתי חולמת הרבה יותר בהקיץ, לפני שדאגות גשמיות מילאו את ימי.

 

זרקת אי פעם מטבע לבאר/מזרקת משאלות?

בוודאי, בהולנד. וגם באיזה קניון במרכז הארץ שהיו בו הרבה מזרקות קטנות.

 

האם גילית למישהו את החלום הכי חשוב שלך?

אממ... אני דיי כותבת את כל החלומות שלי פה בבלוג (יש תיעוד מאוד עשיר של החלומות שלי משנים עברו, את אלה האחרונים לא כל כך יצא לי לכתוב כי אני בקושי מעדכנת עכשיו ולחלומות יש מין תכונה מעיקה של להתפורר מהזיכרון אחרי זמן מה שהם לא מעובדים בתודעה). אז ככה שאני לא ממש יכולה לומר שיש אחד יותר חשוב מהאחר... כולם חשובים וכולם אומרים משהו...

 

מהו הסיוט האחרון שהיה לך?

אני חושבת שאולי החלום עם בן דוד שלי יכול להיחשב... למרות שאני דיי מתעקשת שלא לסווג חלומות לפי טוב ורע. הם יכולים להיות מעניינים, מטרידים, מעיקים, משמחים, אבל אף פעם לא רעים או מפחידים אם יודעים איך להתמודד איתם...

 

מה הדבר הכי נורא שהיית מייחלת לאדם שאת הכי שונאת?

שיראה את הסיבה בו שבגללה אני שונאת אותו. שיראה את כל מה שלא טוב ושרקוב בו. אני חושבת שזה יותר נורא מאשר לאחר לו: "שימות, שידרוך על צואת כלב ברחוב הומה, שיחלה בצרעת, שיידרס וישבור את כל העצמות, שיילך לזונה הלא נכונה ויחטוף איידס" וכו'. הרבה יותר קשה להתעמת עם עצמך...

 

האם היה לך פעם דג'ה וו?

בוודאי, כל הזמן... למען האמת, אם תיאורית המטריקס הייתה נכונה באמת, הרי שמזמן המטריקס שסביבי היה אמור לעבור over-load וליפול. אבל... זה לא נכון, אז כמו שאומרים התימנים - חבל...

 

זהו זה להפעם,

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 29/1/2008 22:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)