לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Silent Gallop


Life is a race, and I cannot keep the pace, so silently I gallop, revealing my trace


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

חשבתי שפורים יהיה מבוזבז אבל...


בסופו של דבר פורים לא התבזבז לי בכלל. בתחילת השבוע שעבר התחלתי לארגן את התחפושת שלי ברצינות, ומחר אני מתכוונת להיות סייבר מפייט. זה הולך להיות נחמד, במיוחד מאחר ומטיאס יהיה שם, וחן יהיה שם (השנה הוא לא מארגן ולשם שינוי יוכל גם קצת להנות), וכמובן שאלון שלי יהיה שם! זה כמו בשנה שעברה, רק שאז עוד לא היינו חברים, היינו במרדף. הוא קנה לי קעקוע חינה והחזיק לי את היד "כדי לראות איך זה יצא".

אני כל כך אוהבת אותו...

השנה הולך להיות טוב וכיף ויש לי תחפושת מגניבה ואני מרוצה מעצמי (תמיד כיף להיות צעירה בנפש).

מאחר ואני מניחה שהרבה אנשים לא יוכלו להגיע בכלל הלימודים שמחזירים לתיכונים על השביתה שהייתה (אלא אם כן הפריקונים הקטנים יבריזו - ואני חייבת לומר נונונו בתור מורה לעתיד), יש מצב שאולי אני אפילו אגיע למשהו בתחרות הקוספליי... נחיה ונראה.

ואגב, כן... אני הולכת להיות מורה בעוד שנה וחצי וזה מה שאני עושה בזמני החופשי - מתחפשת לדמויות מסדרות אנימה. ואני עוד פחדתי להתבגר ושזה יפסיק לעניין אותי - נו באמת... על מה חשבתי?!

שלכם,

hanyou

נכתב על ידי hanyou , 22/3/2008 23:57   בקטגוריות יום מושלם  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hanyou ב-30/3/2008 11:17



Avatarכינוי:  hanyou

בת: 36

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
29,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhanyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hanyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)